Gå til innhold

Menn som trekker seg etter bekreftelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en mann er ivrig til å ta kontakt og til slutt så sier jeg ja til å bli med. Men da plutselig trekker vedkommende seg..hva er det?

Anonymkode: a7d27...0c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han leker med deg. 

Anonymkode: 0a5d5...789

• Liker 1
Skrevet

Hva det er? En idiot, selvsagt.

• Liker 6
Gjest Froning
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en mann er ivrig til å ta kontakt og til slutt så sier jeg ja til å bli med. Men da plutselig trekker vedkommende seg..hva er det?

Anonymkode: a7d27...0c4e

Kanskje han fant en annen pga. at det tok tid og det bli for mye styr?

Eller så finnes det menn som liker å gå etter det de ikke kan få.

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er enten umoden, useriøs eller en tulling. Velg selv.

Anonymkode: 083ce...8ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han fant vel noe som var mer fristende. Menn liker bekreftelse de også. Forskjellen på menn og damer her er at damer er mer avhengig av bekreftelse enn menn. 

Anonymkode: 85254...227

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spør mannen ikke oss. Vi ser ikke hva mannen tenker. 

Anonymkode: edd30...c28

• Liker 1
Skrevet

Ein vinglepetter :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, Stiv Heks skrev:

Ein vinglepetter :)

Ja, men hva om man forelsker seg i en slik. Helvetes vinglepetter altså 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, men hva om man forelsker seg i en slik. Helvetes vinglepetter altså 

Å forelske seg i ein vinglepetter er ikkje alltid like lett. Eg trur dei fleise har vært der!

Gi gjerne litt meir info. Har du bedd han ut og han trakk seg unna? Har dykk kontakt? Eller berre slutta han å svare?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Stiv Heks skrev:

Å forelske seg i ein vinglepetter er ikkje alltid like lett. Eg trur dei fleise har vært der!

Gi gjerne litt meir info. Har du bedd han ut og han trakk seg unna? Har dykk kontakt? Eller berre slutta han å svare?

Han tok kontakt og jeg svarte bare for å svare. Jeg tenkte ikke på noe rett og slett. Etter mye mas om å treffes så trakk han seg. Altså, når jeg sa ja. Han tar kontakt igjen noen ganger, men jeg er ikke like ivrig i å svare nå. Den siste mld fra han har jeg tenkt å la stå ulest. 

AnonymBruker
Skrevet

Mann. Har fått slik "bekreftelse" flere ganger, og har trukket meg unna hver gang det har skjedd. Det gir en selvtillitsboost, som at jeg kan prøve hvis jeg vil. Sier meg fornøyd med det.

Anonymkode: 787e7...393

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han tok kontakt og jeg svarte bare for å svare. Jeg tenkte ikke på noe rett og slett. Etter mye mas om å treffes så trakk han seg. Altså, når jeg sa ja. Han tar kontakt igjen noen ganger, men jeg er ikke like ivrig i å svare nå. Den siste mld fra han har jeg tenkt å la stå ulest. 

Det høyrest ut som han eigentleg ikkje er intressert. Verkar meir som han berre ville ha bekreftelsen av at han kan få deg. Dessvere :(

Eg ville råda deg til å berre kutte han ut, sjølv om du har fanga følelsar for han. Mannfolk som spelar slike spill er ikkje verdt det.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Stiv Heks skrev:

Det høyrest ut som han eigentleg ikkje er intressert. Verkar meir som han berre ville ha bekreftelsen av at han kan få deg. Dessvere :(

Eg ville råda deg til å berre kutte han ut, sjølv om du har fanga følelsar for han. Mannfolk som spelar slike spill er ikkje verdt det.

Ja, dumt han tok kontakt. Hadde ikke tenkt så over han om han ikke begynte å skrive hver kveld.. Helvetes menn sier jeg bare. 

AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes! Høres akuratt ut som en kar jeg har kontakt med...

vi datet en stund, så nærmest ghostet han meg (etter at han hadde vært sykt på, og fått meg med på gamet.) Da tenkte jeg Seff masse på han, selv om jeg egentlig ikke var så keen...

Så tok han kontakt igjen, jeg har vært ganske lunken men tilslutt var jeg positiv til å treffes, og da har han omtrent forduftet og nå tenker jeg masse på han igjen... blæ

har så lyst til å bare gi f** i hele fyren, sånn vinglepetter har jeg det bedre uten. Men så er det de tankene han har satt igang IGJEN!!

Anonymkode: 43ea7...8fb

AnonymBruker
Skrevet

Har vært borti noen slike. Gidder aldri prate med dem igjen når de prøver seg for andre gang. Føkk off din relasjonsforstyrra faen sier jeg da.

Anonymkode: b5d8e...b03

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Møtte på en fuckings forpult idiot som gjorde det mot meg....

Anonymkode: 484b2...b98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Faktisk enda verre etter one night stand.. så viser det seg at fyren er ett rasshøl og en drittsekk.

Anonymkode: 484b2...b98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vemmelig. Jeg har blitt en smule paranoid av sånn oppførsel, lurt på hva som er galt med meg eller om vedkommende har hørt dritt om meg osv osv. 

Anonymkode: f8638...37a

• Liker 1
Skrevet

Han har sikkert spurt flere samtidig og så valgte han en som virket mer interessant enn deg. Hadde en kompis som fortalte at han pleide å gjøre det, og samboeren min har fortalt at dagen han skulle på første date med meg, hadde han egentlig avtalt med en annen også, men han valgte meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...