AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Hvis en mann er ivrig til å ta kontakt og til slutt så sier jeg ja til å bli med. Men da plutselig trekker vedkommende seg..hva er det? Anonymkode: a7d27...0c4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 Han leker med deg. Anonymkode: 0a5d5...789 1
Gjest Froning Skrevet 3. august 2017 #4 Skrevet 3. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis en mann er ivrig til å ta kontakt og til slutt så sier jeg ja til å bli med. Men da plutselig trekker vedkommende seg..hva er det? Anonymkode: a7d27...0c4e Kanskje han fant en annen pga. at det tok tid og det bli for mye styr? Eller så finnes det menn som liker å gå etter det de ikke kan få.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #5 Skrevet 3. august 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis en mann er ivrig til å ta kontakt og til slutt så sier jeg ja til å bli med. Men da plutselig trekker vedkommende seg..hva er det? Anonymkode: a7d27...0c4 Det er enten umoden, useriøs eller en tulling. Velg selv. Anonymkode: 083ce...8ae 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #6 Skrevet 3. august 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis en mann er ivrig til å ta kontakt og til slutt så sier jeg ja til å bli med. Men da plutselig trekker vedkommende seg..hva er det? Anonymkode: a7d27...0c4 Han fant vel noe som var mer fristende. Menn liker bekreftelse de også. Forskjellen på menn og damer her er at damer er mer avhengig av bekreftelse enn menn. Anonymkode: 85254...227 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #7 Skrevet 3. august 2017 Spør mannen ikke oss. Vi ser ikke hva mannen tenker. Anonymkode: edd30...c28 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #9 Skrevet 3. august 2017 44 minutter siden, Stiv Heks skrev: Ein vinglepetter Ja, men hva om man forelsker seg i en slik. Helvetes vinglepetter altså Anonymkode: a7d27...0c4
Stiv Heks Skrevet 3. august 2017 #10 Skrevet 3. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, men hva om man forelsker seg i en slik. Helvetes vinglepetter altså Anonymkode: a7d27...0c4 Å forelske seg i ein vinglepetter er ikkje alltid like lett. Eg trur dei fleise har vært der! Gi gjerne litt meir info. Har du bedd han ut og han trakk seg unna? Har dykk kontakt? Eller berre slutta han å svare?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #11 Skrevet 3. august 2017 Akkurat nå, Stiv Heks skrev: Å forelske seg i ein vinglepetter er ikkje alltid like lett. Eg trur dei fleise har vært der! Gi gjerne litt meir info. Har du bedd han ut og han trakk seg unna? Har dykk kontakt? Eller berre slutta han å svare? Han tok kontakt og jeg svarte bare for å svare. Jeg tenkte ikke på noe rett og slett. Etter mye mas om å treffes så trakk han seg. Altså, når jeg sa ja. Han tar kontakt igjen noen ganger, men jeg er ikke like ivrig i å svare nå. Den siste mld fra han har jeg tenkt å la stå ulest. Anonymkode: a7d27...0c4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #12 Skrevet 3. august 2017 Mann. Har fått slik "bekreftelse" flere ganger, og har trukket meg unna hver gang det har skjedd. Det gir en selvtillitsboost, som at jeg kan prøve hvis jeg vil. Sier meg fornøyd med det. Anonymkode: 787e7...393
Stiv Heks Skrevet 3. august 2017 #13 Skrevet 3. august 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han tok kontakt og jeg svarte bare for å svare. Jeg tenkte ikke på noe rett og slett. Etter mye mas om å treffes så trakk han seg. Altså, når jeg sa ja. Han tar kontakt igjen noen ganger, men jeg er ikke like ivrig i å svare nå. Den siste mld fra han har jeg tenkt å la stå ulest. Anonymkode: a7d27...0c4 Det høyrest ut som han eigentleg ikkje er intressert. Verkar meir som han berre ville ha bekreftelsen av at han kan få deg. Dessvere Eg ville råda deg til å berre kutte han ut, sjølv om du har fanga følelsar for han. Mannfolk som spelar slike spill er ikkje verdt det.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #14 Skrevet 3. august 2017 7 minutter siden, Stiv Heks skrev: Det høyrest ut som han eigentleg ikkje er intressert. Verkar meir som han berre ville ha bekreftelsen av at han kan få deg. Dessvere Eg ville råda deg til å berre kutte han ut, sjølv om du har fanga følelsar for han. Mannfolk som spelar slike spill er ikkje verdt det. Ja, dumt han tok kontakt. Hadde ikke tenkt så over han om han ikke begynte å skrive hver kveld.. Helvetes menn sier jeg bare. Anonymkode: a7d27...0c4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #15 Skrevet 3. august 2017 Hjelpes! Høres akuratt ut som en kar jeg har kontakt med... vi datet en stund, så nærmest ghostet han meg (etter at han hadde vært sykt på, og fått meg med på gamet.) Da tenkte jeg Seff masse på han, selv om jeg egentlig ikke var så keen... Så tok han kontakt igjen, jeg har vært ganske lunken men tilslutt var jeg positiv til å treffes, og da har han omtrent forduftet og nå tenker jeg masse på han igjen... blæ har så lyst til å bare gi f** i hele fyren, sånn vinglepetter har jeg det bedre uten. Men så er det de tankene han har satt igang IGJEN!! Anonymkode: 43ea7...8fb
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #16 Skrevet 3. august 2017 Har vært borti noen slike. Gidder aldri prate med dem igjen når de prøver seg for andre gang. Føkk off din relasjonsforstyrra faen sier jeg da. Anonymkode: b5d8e...b03 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #17 Skrevet 3. august 2017 Møtte på en fuckings forpult idiot som gjorde det mot meg.... Anonymkode: 484b2...b98 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #18 Skrevet 3. august 2017 Faktisk enda verre etter one night stand.. så viser det seg at fyren er ett rasshøl og en drittsekk. Anonymkode: 484b2...b98 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #19 Skrevet 3. august 2017 Det er vemmelig. Jeg har blitt en smule paranoid av sånn oppførsel, lurt på hva som er galt med meg eller om vedkommende har hørt dritt om meg osv osv. Anonymkode: f8638...37a 1
fitnessjenta Skrevet 3. august 2017 #20 Skrevet 3. august 2017 Han har sikkert spurt flere samtidig og så valgte han en som virket mer interessant enn deg. Hadde en kompis som fortalte at han pleide å gjøre det, og samboeren min har fortalt at dagen han skulle på første date med meg, hadde han egentlig avtalt med en annen også, men han valgte meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå