AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Hver eneste morgen eller natt våkner jeg og da har jeg utrolig vondt som oftest bare på venstre siden av nedre mage. Jeg klarer ikke forstå hva det kan være, kommer sånt selv om jeg ikke må på do. - jeg har problemer med muskler i rygg, skuldre, bryst osv og tenkte det kunne ha noe med det å gjøre, har noen andre opplevd lignende? Anonymkode: cd34f...d48
Gjest JesusElskerAlle Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 Er ikke sikker, men noe med eggstokkene? endometriose?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #4 Skrevet 3. august 2017 Problemer med rygg manifesterer seg ofte i magevondt. Akkurat som problemer med mage manifesterer seg i ryggvondt.. Ellers: det kan være alt fra helt vanlig luft, smerter fra nederst i tykktarmen til tegn på brok. Kjenner du noe om du trykker/klemmer på punktet mens det gjør vondt? Hjelper det dersom du drikker 2-3 liter en dag eller tre? Er det forandring dersom du er aktiv vs stillesittende? Anonymkode: 9280b...107
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #5 Skrevet 3. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hver eneste morgen eller natt våkner jeg og da har jeg utrolig vondt som oftest bare på venstre siden av nedre mage. Jeg klarer ikke forstå hva det kan være, kommer sånt selv om jeg ikke må på do. - jeg har problemer med muskler i rygg, skuldre, bryst osv og tenkte det kunne ha noe med det å gjøre, har noen andre opplevd lignende? Anonymkode: cd34f...d48 Der har du nedre del av tarmsystemet ditt. Er du forstoppet så er dette en helt normal reaksjon fra tarmen. Anonymkode: db176...965
ekkoet Skrevet 3. august 2017 #6 Skrevet 3. august 2017 Blir det vondere når du trykker på det eller tøyer området ved å prøve å strekke det ut?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #7 Skrevet 3. august 2017 Lever hemofec og be lege sjekke. Coloscopi. Probl med tarmer kan gi muskelsmerter. Anonymkode: b696e...719
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå