Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har fått utbetalt stipend idag? 

Anonymkode: d3d80...548

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen får utbetalt stipend, du får utbetalt lån som blir omgjort til stipend når du består eksamen. Og utbetalingsdato er normalt rund den 14. i mnd.

Anonymkode: a7d81...c59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke det som var spørsmålet, å er fullt klar over hva stipend og lån er. Det står utbetalingsdag idag.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen får utbetalt stipend, du får utbetalt lån som blir omgjort til stipend når du består eksamen. Og utbetalingsdato er normalt rund den 14. i mnd.

Dumt å spille besserwisser når du ikke helt har greie på hva du prater om. Utbetalingen fra lånekassen vil for de aller fleste komme i løpet av denne uken.

Anonymkode: c64bc...eca

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ikke det være i dag? Står 3 august for meg. Kommer sikkert på kvelden?

Anonymkode: 9228a...398

AnonymBruker
Skrevet

Det pleier ikke å være utbetaling på formiddag fra Lånekassen. 

Anonymkode: c52b3...013

AnonymBruker
Skrevet

Står 3. august på min også, men har ikke kommet enda. 

Anonymkode: cffde...624

Skrevet (endret)

Jeg har heller ikke fått noe... Pleier å få en mail om at pengene er overført, men har ikke mottatt denne heller.  

Endret av Rebest
AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter i spenning :fnise: er så blakk etter en sommer fylt med uforutsette utgifter og ferie :P

Anonymkode: 83fe4...5c7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal også få utbetalt idag. Håper på å få de i løpet av dagen sånn at jeg kan betale regningen fra treningssenteret som nå er 3 dager på overtid :sjokkert:

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

lol

Anonymkode: 0c940...48c

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha... Huff, dette kunne du ikke mye om. :fnise:

Anonymkode: b0630...fa1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker bare ikke om det pleier stå utbetalt før man får dem eller om de kan komme først.. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg har signert på brevet fra lånekassen, er det kun semesteravgiften som gjenstår før jeg får betalt? 

Anonymkode: 04b53...47e

Skrevet

Hos meg så har utbetalingene alltid kommet sent på ettermiddag, type i 15.00-16.00-tida. Bare å smøre seg med litt tolmod :)

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg har signert på brevet fra lånekassen, er det kun semesteravgiften som gjenstår før jeg får betalt? 

Du må såklart betale semesteravgifter, og semesterregistrere deg og melde deg opp til eksamen (dette er mulig et par dager etter du har betalt avgiften). 

Anonymkode: 7f001...b47

Gjest Linaria
Skrevet

Sendte søknaden i dag! Har måttet vente på Unconditional Offer. Er heldigvis ikke avhengig av pengene før om noen uker, så tåler å vente litt :) Liker egentlig å få dem litt sent, for da må jeg leve ekstremt nøkternt en stund, og har mindre periode som pengene jeg får må dekke :P

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, lillsunshine skrev:

Hos meg så har utbetalingene alltid kommet sent på ettermiddag, type i 15.00-16.00-tida. Bare å smøre seg med litt tolmod :)

:raven:nei! :fnise:

Anonymkode: 83fe4...5c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som skal studere ved UIB og har betalt semesteravgiften?

Står 590 kr , men jeg kan tydeligvis betale 550 hvis jeg ikke ønsker å støtte en ideel organisasjon? 

AnonymBruker
Skrevet

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen som skal studere ved UIB og har betalt semesteravgiften?

Står 590 kr , men jeg kan tydeligvis betale 550 hvis jeg ikke ønsker å støtte en ideel organisasjon? 

Ja? Semesteravgiften er 550kr, men du kan legge til 40 kr for å støtte en studentorganisasjon. Gjorde selb det samme i Oslo og pengene gikk til SiO

Anonymkode: fd24a...e1f

Skrevet

Har ikke fått enda, men pleier ikke å få før etter kl 14. Jeg ringte lånekassen før i dag ang søknaden min og hun jeg snakket med sa at dem sender ut betalingen i dag, men at det er ikke sikkert pengene er på konto før i morgen eller mandag. Selv pleier jeg å få pengene på datoen som er oppført så håper det kommer inn i dag :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...