Gå til innhold

Dermalogica - "blankt ansikt"

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp begynt å bruke Dermalogica. Meeen, synes dagkremen er litt "fet" (bruker for normal til tørr hud). Føler at jeg får et sånn fett/blankt lag på huden. Nå bruker jeg den som heter "Skin Smoothing Cream".

Bruker jeg fullstendig feil type? Jeg er litt usikker på hvilke hudtype jeg har (har vært både hos hudpleiere og parfymeri). Noen sier jeg har "fet" hudtype, andre sier jeg har "tørr" hudtype. Selv tror jeg har "normal", men med sånn standard T-sone. Er litt over 30 år.

Noen som har tips og råd om en god fuktighetskrem som ikke gir meg et polert ansikt?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes faktisk at Skin Smoothing Cream er den RIKESTE av kremene til Dermalogica, i hvertfall i konsistens, selv om det egentlig er Intensive Moisture Balance som skal være det....Den siste er for kjempetørr hud, men trekker fortere inn.

Men hvis du har normal/blandet hud, kan det hende at Active Moist faktisk gir nok til huden din. Kanskje du kan få tak i prøver på den?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! Takk skal du ha! Jeg skal bestille Active Moist fra SN (regner med at de har den der). :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...