AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Jeg holder på med icsi forsøk i utlandet .For å øke metabolismen har jeg fått levaxin 50 mg av legen som jeg skal gå på i tre mnd før jeg skal i gang med nytt forsøk. Jeg har ikke problemer med stoffskifte og blodprøver er innenfor normalen . Jeg har nå gått på levaxin en uke og jeg har fått en ekstrem skjelving i kroppen , spesielt i armene . Noen som vet om dette kan ha noen sammenheng ? Klinikken sier levaxin ikke er årsaken men klarer ikke å slå meg til ro med dette. Setter pris på svar 😊 Anonymkode: f3c44...6aa
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 Bivirkninger ved bruk av Levaxin er i følge felleskatalogen vanligvis relatert til for høye doser, noe som kan gi symptomer som er typiske for hypertyreose (høyt stoffskifte). Dette blant annet indre uro og skjelvende hender, hjertebank etc. Overdosering kan også gi tremor. Anonymkode: 643ed...548
Gjest Cyrus Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 Det går fint an å få de bivirkningene av levaxin. Jeg har dog aldri opplevd det på så små doser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå