AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Dere som har ferie enda, men snart skal på jobb.. For meg handler det om at det tar litt tid før jeg venner meg til å ha ferie, og i starten av ferien ønsket jeg heller å være på jobb. Men nå, etter mange uker, vegrer jeg meg for å begynne igjen til mandag! Hva med resten av folket? Anonymkode: 55fd6...dd2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 Jeg gruer meg alltid til jobb, noen dager er selvsagt verre enn andre, men den første dagen etter ferie er alltid veldig tung. Jobb er jobb. Fritid er fritid. Med mindre jeg får drømmejobben (som jeg ikke en gang aner hva er enda) vil fritid alltid være noe jeg lengter etter, og jobb noe jeg må bite tenna sammen for å gjennomføre hver dag. Den første dagen i ferien er alltid den beste synes jeg, for da vet jeg at jeg har hele ferien foran meg til å gjøre akkurat det jeg ønsker, istedet for å kaste bort timer på noe jeg misliker. Anonymkode: 2d305...3a7 3
Minlillesky Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som har ferie enda, men snart skal på jobb.. For meg handler det om at det tar litt tid før jeg venner meg til å ha ferie, og i starten av ferien ønsket jeg heller å være på jobb. Men nå, etter mange uker, vegrer jeg meg for å begynne igjen til mandag! Hva med resten av folket? Anonymkode: 55fd6...dd2 Jeg gleder meg til å starte på jobb igjen. Blir godt å få tilbake hverdagen, med jobb, skole for barnet og fritidsaktiviteter osv...
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #4 Skrevet 3. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gruer meg alltid til jobb, noen dager er selvsagt verre enn andre, men den første dagen etter ferie er alltid veldig tung. Jobb er jobb. Fritid er fritid. Med mindre jeg får drømmejobben (som jeg ikke en gang aner hva er enda) vil fritid alltid være noe jeg lengter etter, og jobb noe jeg må bite tenna sammen for å gjennomføre hver dag. Den første dagen i ferien er alltid den beste synes jeg, for da vet jeg at jeg har hele ferien foran meg til å gjøre akkurat det jeg ønsker, istedet for å kaste bort timer på noe jeg misliker. Anonymkode: 2d305...3a7 Anbefaler ikke få barn som tvinges gjennom den samme menigsløse syklusen. Hva er et liv der du må slave 30 tiomer i uken med noe du hater for å få penger til å kjøpe dritt du ikke trenger? Anonymkode: f57ab...054 3
Mr. Kilmister Skrevet 3. august 2017 #5 Skrevet 3. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som har ferie enda, men snart skal på jobb.. For meg handler det om at det tar litt tid før jeg venner meg til å ha ferie, og i starten av ferien ønsket jeg heller å være på jobb. Men nå, etter mange uker, vegrer jeg meg for å begynne igjen til mandag! Hva med resten av folket? Anonymkode: 55fd6...dd2 Ja, men har heldivis 3 uker igjen, men kjenner på det. Er vel bare å komme i gang...
BerntHulken Skrevet 3. august 2017 #6 Skrevet 3. august 2017 Gruer meg mest nå, fordi jeg ikke helt vet hva jeg går til. Bare at det blir annerledes enn i fjor, og jeg vet med sikkerhet at trivselen vil synke litt pga. at jeg mister det stedet jeg trivdes så godt i. Samme arbeidsplass, men forskjellig sted..
Siggen Skrevet 3. august 2017 #7 Skrevet 3. august 2017 Det blir bra å komme igang igjen, er på tredje ferieuka nå og har en uke igjen. Har blitt litt jobbing i ferien da jeg ikke alltid klarer å legge det bort
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #8 Skrevet 3. august 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler ikke få barn som tvinges gjennom den samme menigsløse syklusen. Hva er et liv der du må slave 30 tiomer i uken med noe du hater for å få penger til å kjøpe dritt du ikke trenger? Anonymkode: f57ab...054 Intenst enig. Bortsett fra at det faktisk er mer enn 30 timer...grøssssss. Anonymkode: 53588...818
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #9 Skrevet 3. august 2017 Gruer meg masse!!! Vet at det ligger masse "dritt" og venter på meg, masse å ta igjen etter 4ukers ferie, mange sykemeldte på jobb osv. Får hodepine bare av å tenke på det Anonymkode: 98a23...c18
T-Rex Skrevet 3. august 2017 #10 Skrevet 3. august 2017 Det er så helvete, det er så helvete, det er så helvete. Og så blir du lykkelig, når du treffer kollegaen din igjen, og alt faller på plass.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #11 Skrevet 3. august 2017 Har ikke ferie enda, men gruer meg alltid å komme tilbake etter ferien. Men akkurat nå er det deilig å være på jobb for sjefen er borte. Jeg var den heldige denne gangen som starter på ferien samme dagen som sjefen kommer tilbake fra ferie. Søker jobb for harde livet og skal bruke ferien min til å kose meg og søke jobber. Anonymkode: 921cc...24e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #12 Skrevet 3. august 2017 Jeg er nok litt hjemmekjær og gleder meg ofte til å komme hjem igjen. Er på ferie, og merker jeg er veldig sensitiv til alt stresset rundt reising, ting som ikke går som planlagt, ekstrem varme (bare nå sitter jeg inne for å få en pause...). Og jeg er attpåtil ikke etablert med barn, men reiser alene. Mange som er slik at de gruer seg til de begynner på jobb, men er glad av å se alle igjen når de er der. Jeg er litt motsatt - ser frem til de gamle rutinene, men første dag på jobb har jeg glemt hvor lang dagen egentlig er...som om den aldri tar slutt. Anonymkode: 92769...c68
tekjerringa Skrevet 3. august 2017 #13 Skrevet 3. august 2017 Det skal gå greit. Jeg skal bare jobbe noen få uker før jeg går ut i permisjon. Det betyr at jeg kjenner at motivasjonen er litt laber, men den kommer nok når jeg bare er tilbake innenfor skoleporten.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #14 Skrevet 4. august 2017 Gruer meg som ett helvete til å jobbe igjen. Jeg skulle med glede hatt evig ferie, men inntekt. Jeg har aldri gledet meg til jobb etter ferie noensinne og forstår meg ikke på folk som gjør det. Anonymkode: d8287...066 2
kvinneguide Skrevet 4. august 2017 #15 Skrevet 4. august 2017 Ja jeg gruer meg. Det er ikke at jeg misliker jobben, men jeg mistrives med at noen har krav på meg 37,5 t pr uke. Det er så A4 og firkanta. Jeg har ikke fleksitid så det er vanskelig å få gått til lege/frisør osv, jeg må alltid handle når alle andre også gjør det osv. Opplever dagene som stressende og at ikke helgene er nok til å lade, DET gruer jeg meg til å kaste meg ut i igjen.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #16 Skrevet 4. august 2017 2 timer siden, kvinneguide skrev: Ja jeg gruer meg. Det er ikke at jeg misliker jobben, men jeg mistrives med at noen har krav på meg 37,5 t pr uke. Det er så A4 og firkanta. Jeg har ikke fleksitid så det er vanskelig å få gått til lege/frisør osv, jeg må alltid handle når alle andre også gjør det osv. Opplever dagene som stressende og at ikke helgene er nok til å lade, DET gruer jeg meg til å kaste meg ut i igjen. Ja. Må være helt jævlig å innse at om man begynner i jobb som f.eks 24-åring, skal noen ta beslag i over 70000 timer av ditt liv fremover. Anonymkode: 53588...818
BerntHulken Skrevet 24. april 2018 #17 Skrevet 24. april 2018 På 3.8.2017 den 14.02, æøå* skrev: Gruer meg mest nå, fordi jeg ikke helt vet hva jeg går til. Bare at det blir annerledes enn i fjor, og jeg vet med sikkerhet at trivselen vil synke litt pga. at jeg mister det stedet jeg trivdes så godt i. Samme arbeidsplass, men forskjellig sted.. "Artig" at jeg skulle ha så riktig da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå