Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2005 #1 Skrevet 11. januar 2005 Er det noen som har prøvd shampo/balsam fra denne serien? Hvordan blir resultatet? Lukta?
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2005 #2 Skrevet 11. januar 2005 Lukten er ok...men innser at denne _ikke_ er bra. Selv kjæresten min (som liker alle shampoer!) har problemer med denne. Den skummer nesten ingenting, og man må bruke kjempemye for å få håret rent. Gir ikke volum..og håret blir litt rart av det.
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2005 #3 Skrevet 11. januar 2005 Da tror jeg at jeg lar være, og heller tester volumshampoen til Nicky Clarke denne gangen.... Har du testet den? OK?
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2005 #4 Skrevet 11. januar 2005 Fikk noen prøver av Nicky Clarke i startpakken, husker dog ikke om det var volum-shampo. Synes lukta var litt funky, og balsamen var ikke noe særlig. Men brukte de bare 2 ganger da.. (Jeg vanskelig? Mulig ) Jeg har begynt å tvile på om shampo/balsam virkelig kan gi volum... Tror det må hårføner til. Diffuser er genialt
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2005 #5 Skrevet 11. januar 2005 Egentlig er det bare slik at jeg synes det er greit å bruke volumshampo/balsam innimellom pleiende produkter, så ikke håret skal bli så mykt og fluffy. Jeg har kort hår (og mye av det), så volum i seg selv er ikke så nøye.
Gjest Virvel Skrevet 11. januar 2005 #6 Skrevet 11. januar 2005 Jeg brukte den shampoen en gang for lenge siden. Håret ble vel ok, men jeg klarte ikke lukten helt. Synes rett og slett den lukter Eurax (krem som jager myggen - og alle andre!).
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #7 Skrevet 11. januar 2005 Jeg bruker volumsjampoen til Matrix, og den er jeg veldig fornøyd med.
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #8 Skrevet 12. januar 2005 Susanne skrev: Lukten er ok...men innser at denne _ikke_ er bra. Selv kjæresten min (som liker alle shampoer!) har problemer med denne. Den skummer nesten ingenting, og man må bruke kjempemye for å få håret rent. Er det virkelig samme shampoen vi snakker om?? jeg synes denne serien er den beste volumserien jeg har prøvd! Shampoen er kjempedrøy, jeg har halvlangt hår og en teskje holder i massevis.. Nå har jeg volumserien til TIGI (bodybuilder) men kommer def. til å bytte tilbake til L'oreal! Shampoen og balsamen fungerer kjempebra sammen, gir volum selv om håret lufttørker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå