AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Hei, jeg har tenkt å søke meg en jobb i butikk eller noesånt jeg har gått 3 år på vgs hadde litt praksis på tre forskjellige plasser men jeg glemte og få ordnet med attest fra de plassene, etter vgs gikk jeg 2 år folkehøgskole, så har egentlig ikke noe referanse men jeg tenkte kansje at jeg kunne ta en lærer som referanse på cv/søknad er det dumt eller burde det være en arbeidsgiver? Jeg har sett litt rundt på nettet etter arbeidstillinger men har ikke kommet langt med å søke enda, men vet egentlig ikke hvor jeg skal begynne noen tips? Beklager hvis det ble litt rotete skrevet. Anonymkode: c8758...707
Hurepoix Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 Be siste ONS skrive en referanse om at du er skikkelig god og gir jernet for en slikk og ingenting. Hjelper med en mann som referanse, vettø.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 7 minutter siden, Hurepoix skrev: Be siste ONS skrive en referanse om at du er skikkelig god og gir jernet for en slikk og ingenting. Hjelper med en mann som referanse, vettø. Hva med å kontakte de stedene du har jobbet og be om attestene du glemte? Anonymkode: 87f92...398 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå