Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner man markedets beste tape extensions som ikke floker seg og ser tørt ut? Har tidligere kjøpt i fra hchair, det var ikke bra. Håret ble sendt i retur. Har også kjøpt virgin hår i fra locks and bonds, men har ikke vært fornøyd de siste gangene jeg har kjøpt hår derfra. Har også prøvd hair talk, ikke fornøyd med det heller. Vil ha hår som holder seg pent i en del måneder. 

Anonymkode: 69040...85d

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du prøvd Faby extensions? Jeg har hatt extensions min i 3 måned og er fortsatt like fornøyd med kvaliteten og holdet i extension håret.

Endret av evo
må fikse
  • Liker 1
Skrevet

Luxushair har gode tape som ikke sliter noe særlig. Prøvde dem i sommer

Skrevet

Luxushair er også helt forferdelig. Spesielt de lyse fargene som er fullstendig overbehandlet. Ser fint ut første 3 ukene. Deretter er det bare et eneste flokereir og håret ser slittere ut enn ditt eget. Og dette med riktig produkter for håret. 

Anonymkode: f79d8...314

Skrevet
På 30.10.2017 den 11.39, evo skrev:

Har du prøvd Faby extensions? Jeg har hatt extensions min i 3 måned og er fortsatt like fornøyd med kvaliteten og holdet i extension håret.

Nei,har aldri hørt om faby. Har bestemt meg for å slutte med hair extensions. 

Anonymkode: 69040...85d

Skrevet

Ja, det er vanskelig å finne høy kvalitet extensions. Hår som jeg har nå ikke floker seg og ser ikke tørt ut, har naturlig beveglese. Fortsatt fornøyd :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...