Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte kjøpe gåbil til min 8-mnd gamle sønn. Noen som har en bra å anbefale? Gjerne link!

Evnt andre bra leker?

Anonymkode: 276eb...1ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trodde dette var frarådet?

Anonymkode: cab33...462

Skrevet

Vi hadde gåvogn fra brio. Den kan du justere hjulene på så de holder igjen. Kjekt i startfasen så bilen/vogna ikke bare fyker avgårde og faller. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde dette var frarådet?

Anonymkode: cab33...462

Det er kanskje gåstol du tenker på?

• Liker 1
Skrevet

Vi kjøpte en brukt. Junior har vært fornøyd med den

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Nerine_ skrev:

Alle hjelpemidler som oppmumtrer til gange er frarådet, fordi å gå tidlig er negativt for utviklingen. Barn som går før skjelett og muskler er klare vil få komplikasjoner. 

Anonymkode: fb7ec...302

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle hjelpemidler som oppmumtrer til gange er frarådet, fordi å gå tidlig er negativt for utviklingen. Barn som går før skjelett og muskler er klare vil få komplikasjoner. 

Anonymkode: fb7ec...302

Men gåvogn/gåbil er jo noe de begynner med når de går rundt bord og sånt uansett? Det var iallefall da mine brukte gåvogn

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har to helt ulike gåbiler og begge er akkurat like populære. Begge har knæsj farger, men den ene er kun en gåbil uten finesser, den andre har mange lyder... Selv 4 åringer leker med sin fremdeles. f

Anonymkode: fb1e0...e7d

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi har to helt ulike gåbiler og begge er akkurat like populære. Begge har knæsj farger, men den ene er kun en gåbil uten finesser, den andre har mange lyder... Selv 4 åringer leker med sin fremdeles. f

Usikker på hva f-en gjør der.

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Nerine_ skrev:

Gåbil og gåstol er begge frarådet til små barn som ikke har etablert gode gangferdigheter. 

Anonymkode: dffcd...4f0

Skrevet

Vi kjøpte 4-hjuling til minste her, på toysrus. Den har vært mye brukt og velter ikke så lett👍

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gåbil og gåstol er begge frarådet til små barn som ikke har etablert gode gangferdigheter. 

Anonymkode: dffcd...4f0

Det var nytt for meg😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...