AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #1 Skrevet 2. august 2017 Hei! Jeg har litt problemer med studentweb tilknyttet NTNU. Har seg slik at jeg overraskende rykket opp til et studie og fikk tilbud i etterfyllingsopptaket som var forrige lørdag. Jeg har fra tidligere tatt emner ved UIO, og her er jeg fremdeles registrert i studentweb. Da jeg begynte på UIO husker jeg også at før selve ''registreringen av emner og eksamener'' begynte under fadderuken hadde jeg tilgang til studentweb og kunne også se inne på studentweb sine sider at jeg var tatt opp til mitt daværende studie. Fikk litt angst når jeg nå logget inn på studentweb på NTNU og ser det står at ''Du har ikke studierett ved institusjonen dette semesteret. Du kan fremdeles benytte deg av flere av tjenestene på Studentweb.'' Jeg har takket ja til studieplassen ved NTNU for 3 dager siden og også fått mail av studiekoordinator om skolestart. Lurer på om noen andre også får vist denne beskjeden i studentweb? Svarfristen for 2.gangsinntaket er i morgen. Vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre? Anonymkode: 74f53...620
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #2 Skrevet 2. august 2017 De er tregest av alle, jeg kom inn i hovedopptaket og får samme beskjed som deg. Vi får ikke epost med mer informasjon før uke 32/33 står det, så her er det bare å smøre seg med tålmodighet Sjekker daglig selv men ingenting så langt. Førstevalg og førsteårsstudent, så det er nok ikke noe du har gjort. Anonymkode: b76c5...cd3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #4 Skrevet 2. august 2017 De er ganske trege, ja. Anonymkode: 11ef2...3a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå