AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #1 Skrevet 2. august 2017 Jeg har tidligere tatt på brynene og det ble kjempefint og mer naturlig enn når jeg sminker dem. De er ikke så verst fra dør, men litt tynne ytterst, så jeg liker å fylle på litt. Siden dette ble så bra og det er så mange skrekkeksempler så tør jeg ikke gå andre steder, men stedet jeg går på har så lang ventetid og de svarer ikke en gang på mail og hvis de svarer så svarer de at de har for lang ventetid! Så sett meg opp em et halvt år, da, bare sett meg opp!!! Jeg tror jeg velger noen andre, gidder ikke mase mer. Kan noen anbefale steder? Som er flinke og ikke lager harry greier? Anonymkode: 6adcc...eb8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #2 Skrevet 2. august 2017 "Ikke så verst fra før" skulle det stå... 😜 Anonymkode: 6adcc...eb8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #4 Skrevet 2. august 2017 3 minutter siden, Mounira76 skrev: Sol PMU 😊 Mja...var der jeg var sist. De er flinke på fag, ikke så mye på service, kanskje... Anonymkode: 6adcc...eb8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #5 Skrevet 3. august 2017 Natalie hos Face & Brows er kjempedyktig! Søk de opp på Facebook så kan du se bilder 😊👌🏼 Anonymkode: b8ce3...0a3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #6 Skrevet 3. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Natalie hos Face & Brows er kjempedyktig! Søk de opp på Facebook så kan du se bilder 😊👌🏼 Anonymkode: b8ce3...0a3 Tusen takk, skal sjekke ut! Anonymkode: 6adcc...eb8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #7 Skrevet 3. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Natalie hos Face & Brows er kjempedyktig! Søk de opp på Facebook så kan du se bilder 😊👌🏼 Anonymkode: b8ce3...0a3 Ooo, det var halv pris nå!! Og jeg fikk time med en gang! Men det viktigste er at de så flinke ut! Hurra! Anonymkode: 6adcc...eb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå