Thomasine Skrevet 2. august 2017 #1 Skrevet 2. august 2017 Jeg må dessverre farge håret altfor ofte...det er dog de eneste gangene jeg er fornøyd med balsamen! Har forsøkt flere balsam, men håret blir aldri så fint, blankt og "lett" som etter bruk av balsamer fra ulike typer hårfarge-sett. Og det er ikke sammenheng med selve fargingen - for det samme gjelder hvis jeg har igjen rester og bruker dem etter senere hårvask. Noen som vet hvilken balsam som er tilnærmet lik balsam fra hårfarge-settene? 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 Redken sin røde shampo og balsam for farget hår er veldig bra, kjenner flere som farger håret mye og de er veldig fornøyd med denne serien. Anonymkode: 23d6b...271
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 Det er vel mer en kur enn en balsam, så det er vel det som er. Prøv å kjøp en kur å bruk annenhver gang i steden for balsam, Anonymkode: 07700...d9c 1
Thomasine Skrevet 3. august 2017 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2017 (endret) Ok. Så da finnes det ikke balsamer å kjøpe som er like gode? Skal prøve ut Redkens røde kur, men det tar jo lengre tid enn balsam vel? Ah...;) Endret 3. august 2017 av Thomasine
Minlillelykke Skrevet 3. august 2017 #5 Skrevet 3. august 2017 2 timer siden, Thomasine skrev: Ok. Så da finnes det ikke balsamer å kjøpe som er like gode? Skal prøve ut Redkens røde kur, men det tar jo lengre tid enn balsam vel? Ah...;) Selv er jeg veldig fornøyd med sebastian penetrait mask. Den skal bare sitte i to minutter. Håret mitt blir blangt, lett og fint
Ulla Ullsokk Skrevet 3. august 2017 #6 Skrevet 3. august 2017 Etter å ha prøvd en haug med dyre balsamer har jeg endt opp med å like Elvital best! Dvs rett fra matbutikken, en billigbalsam. Frisøren sier at den inneholder vann og ikke er like bra, bla bla... Men den hindrer håret fra å floke seg bedre enn noen av de dyre, så who cares hva frisøren sier? 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #7 Skrevet 4. august 2017 15 timer siden, Ulla Ullsokk skrev: Etter å ha prøvd en haug med dyre balsamer har jeg endt opp med å like Elvital best! Dvs rett fra matbutikken, en billigbalsam. Frisøren sier at den inneholder vann og ikke er like bra, bla bla... Men den hindrer håret fra å floke seg bedre enn noen av de dyre, så who cares hva frisøren sier? Håret ditt cares, når det blir sprøtt og slitt pga alt som er i den. Anonymkode: 23d6b...271
Ulla Ullsokk Skrevet 4. august 2017 #8 Skrevet 4. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Håret ditt cares, når det blir sprøtt og slitt pga alt som er i den. Anonymkode: 23d6b...271 Men det blir det jo ikke! 1
Thomasine Skrevet 5. august 2017 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2017 Elvital funker greit, men ikke i nærheten av de balsamene som følger med hårfargeeskene.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #10 Skrevet 6. august 2017 Grunnen til at du får så fint hår er at de inneholder veldig mye silikon. De fleste billig balsamer og shampoer inneholder også silikon. Det blir bra der og da, men ingenting trenger igjennom så håret blir etterhvert sprøtt og slitt. Når man slutter med silikon så opplever man i en periode at håret ikke ser ut, også blir det bedre. Jeg fikk masse krøller etter jeg sluttet å bruke produkter med silikon. Anonymkode: 7dd2b...4c0 2
Thomasine Skrevet 9. august 2017 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2017 På 6.8.2017 den 18.46, AnonymBruker skrev: Grunnen til at du får så fint hår er at de inneholder veldig mye silikon. De fleste billig balsamer og shampoer inneholder også silikon. Det blir bra der og da, men ingenting trenger igjennom så håret blir etterhvert sprøtt og slitt. Når man slutter med silikon så opplever man i en periode at håret ikke ser ut, også blir det bedre. Jeg fikk masse krøller etter jeg sluttet å bruke produkter med silikon. Anonymkode: 7dd2b...4c0 Hva bruker du da...etter shampoen?
Persephone Skrevet 10. august 2017 #12 Skrevet 10. august 2017 (endret) På 6.8.2017 den 18.46, AnonymBruker skrev: Grunnen til at du får så fint hår er at de inneholder veldig mye silikon. De fleste billig balsamer og shampoer inneholder også silikon. Det blir bra der og da, men ingenting trenger igjennom så håret blir etterhvert sprøtt og slitt. Når man slutter med silikon så opplever man i en periode at håret ikke ser ut, også blir det bedre. Jeg fikk masse krøller etter jeg sluttet å bruke produkter med silikon. Anonymkode: 7dd2b...4c0 Det samme gjorde jeg. Fikk ikke krøller etter å droppe silikon, men håret mitt ser mye bedre ut. På 9.8.2017 den 12.19, Thomasine skrev: Hva bruker du da...etter shampoen? Det fins mange silikonfrie balsamer. First Price sin er silikonfri, og faktisk ganske god. Jeg bruker den siden den ikke tynger ned mitt allerede tykke og tunge hår. Endret 10. august 2017 av Persephone 1
Forundret.. Skrevet 10. august 2017 #13 Skrevet 10. august 2017 På 3.8.2017 den 14.16, AnonymBruker skrev: Redken sin røde shampo og balsam for farget hår er veldig bra, kjenner flere som farger håret mye og de er veldig fornøyd med denne serien. Anonymkode: 23d6b...271 Den har jeg brukt før. Jeg skjønner hva TS etterlyser og Redken sin kan ikke måle seg med det. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #14 Skrevet 10. august 2017 På 4.8.2017 den 0.42, Ulla Ullsokk skrev: Etter å ha prøvd en haug med dyre balsamer har jeg endt opp med å like Elvital best! Dvs rett fra matbutikken, en billigbalsam. Frisøren sier at den inneholder vann og ikke er like bra, bla bla... Men den hindrer håret fra å floke seg bedre enn noen av de dyre, så who cares hva frisøren sier? For ikke å snakke om palmolive, den grønne, til 20 kr på europris. Ingenting gjør håret så glatt og regjerlig som den! Og så lukter den friskt Anonymkode: 77c61...1e0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå