AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #1 Skrevet 2. august 2017 Beste tips for å bli tynn? Vil at kragebein, hoftebein og ribbein skal vises, da jeg syns dette er fint. Snakker ikke om å bli anorektisk, men tynn. Flat mage. Jeg kommer til å bli så lykkelig når jeg blir tynn og kanskje endelig bli fin nok for å få meg en kjæreste Anonymkode: 99afe...c67
livmor Skrevet 2. august 2017 #2 Skrevet 2. august 2017 (endret) Ingenting av det du ønsker deg vil skje bare du blir tynn nok (tenker da på lykke, kjæreste osv). Og når du oppdager det, kommer du til å tenke at løsningen bare er å bli _litt_ tynnere. Og enda litt tynnere. Sikreste veien til spiseforstyrrelse er å henge din sjanse til lykke på ideen om "tynn". Oppsøk hjelp, ts, det er farlige tanker du har. Endret 2. august 2017 av livmor La til noen ord for å klargjøre meningen min. 6
Frøken_fjong1 Skrevet 2. august 2017 #3 Skrevet 2. august 2017 Tror du trenger hjelp med tankene dine. Det der hørtes ikke noe bra ut. 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #4 Skrevet 2. august 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beste tips for å bli tynn? Vil at kragebein, hoftebein og ribbein skal vises, da jeg syns dette er fint. Snakker ikke om å bli anorektisk, men tynn. Flat mage. Jeg kommer til å bli så lykkelig når jeg blir tynn og kanskje endelig bli fin nok for å få meg en kjæreste Anonymkode: 99afe...c67 Hvis det er det viktigste for deg så er det jo bare å sette i gang. Alle kan bli tynn med nok og riktig innsats. Anonymkode: bcd7b...45f 1
Mamasitas Skrevet 2. august 2017 #5 Skrevet 2. august 2017 Haha. Du kommer aldri til å bli lykkelig uansett. Det samme trodde jeg om meg selv. La meg si deg noe. Hvis du er en av mange som tror at lykke henger sammen med hvordan man ser ut, så tar du så kraftig feil som overhodet mulig. Da jeg gikk ned fra 65kg til 53, og endelig ble så slank som jeg alltid hadde ønsket meg, fikk jeg meg en stor overraskelse. Jeg var like ensom og venneløs som før. Jeg tiltrekte meg menn som var like opptatt av sitt utseende som jeg var av mitt. Huden ble slappere og puppene forsvant, uansett hvor mye jeg trente ble jeg aldri bra nok. Jeg ble ikke mer lykkelig, jeg ble enda mer selvopptatt og ønsket enda mer bekreftelse av andre. Denne verden vi lever i er syk. Det jages hele tiden etter et uoppnåelig mål. Du må spørre deg selv, hva er det egentlig som er viktig i livet ditt? Hva er det du egentlig trenger? Hvorfor trenger du erkjennelse fra andre om at du er bra nok? 6
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #6 Skrevet 2. august 2017 Jeg var smellfeit og fikk meg kjæreste så gikk jeg plutselig ned i vekt fordi jeg ikke var lykkelig. Ble gravid, gikk opp i vekt, fikk barn, kvittet meg med kjæresten, ble så feit, lykkelig og singel. Så svaret er ikke alltid at man blir lykkelig som tynn men det trodde jeg og når jeg var 14. Anonymkode: 49aea...7df 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #7 Skrevet 2. august 2017 Vet ikke helt hva du vil med denne tråden. Er det et rop om hjelp? Er du overvektig? For å bli tynn må du spise mindre enkelt og greit. Men om du blir lykkelig av det er en annen sak. Anonymkode: da583...a9c 2
Gjest Cyrus Skrevet 2. august 2017 #8 Skrevet 2. august 2017 Og alt jeg ønsker er å være lykkelig. Men vi kan ikke få alt vi vil kan vi vel? Vi kan alle oppskriften på hvordan man blir tynn, så bare sett i gang. Get to work!
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #9 Skrevet 2. august 2017 Jeg har alltid vært tynn. Kan ikke si at det noensinne har gjort meg lykkelig eller bidratt til at jeg har fått noe enklere enn andre her i livet. Hvis du vil ha kjæreste: treff folk å let etter det du egentlig vil ha og drit i stupide grunner til å utsette livet. "Hvis jeg bare blir tynn så.." "Hvis jeg bare får utdannelse så.." "Hvis jeg bare får flat mage så.." Det er bare en prokrastinering man kan bruke hele livet på, mens man går glipp av alt man egentlig ville ha. Let etter ting som faktisk gjør deg lykkelig, tynn er ikke en sånn ting. Anonymkode: 997dd...949 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #10 Skrevet 2. august 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beste tips for å bli tynn? Vil at kragebein, hoftebein og ribbein skal vises, da jeg syns dette er fint. Snakker ikke om å bli anorektisk, men tynn. Flat mage. Jeg kommer til å bli så lykkelig når jeg blir tynn og kanskje endelig bli fin nok for å få meg en kjæreste Anonymkode: 99afe...c67 Jaha... Anonymkode: 20830...d3e
Gjest Regn Skrevet 2. august 2017 #11 Skrevet 2. august 2017 Du må arbeide med deg sjøl Lykken er ikke å være tynn, men å leve slik at du lever og bruker potensialet dit. Og snakk med noen, for det tror jeg du behøver.
sofie777 Skrevet 2. august 2017 #12 Skrevet 2. august 2017 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. sofie777, mod
Anbefalte innlegg