Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #1 Del Skrevet 11. januar 2005 Etter at jeg hadde fjernet øyesminken i går kveld, kjentes det ut som jeg hadde noe inne på øyet. Fikk det ikke ut, så jeg gikk og la meg. Men rusket er der i dag og, og jeg får det ikke vekk! Har forsøkt sånt øyeskyllevann også, men det hjalp heller ikke. Blir bare mer og mer rød i øyet, og det er nokså ubehaglig.. Noen kjerringråd å komme med? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 11. januar 2005 #2 Del Skrevet 11. januar 2005 Kanskje en liten rift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #3 Del Skrevet 11. januar 2005 Ja kanskje det, men det er akkurat som det sitter under øyelokket eller noe..Bort får jeg det i hvertfall ikke! :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 11. januar 2005 #4 Del Skrevet 11. januar 2005 Så ekkelt.... Hva med å titte innom legen? Sykepleieren eller assistenten kan sikkert skylle det ordentlig for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2005 #5 Del Skrevet 11. januar 2005 Høres ut som en sti? Eller et inngrodd hår? Ikke for å skremme deg, men har en venninne som fikk dette. Så ut som om noen hadde gitt henne en på trynet Men hun fikk øyedråper, og etter en ukes tid var øyet fint igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #6 Del Skrevet 11. januar 2005 Nå har det ordna seg. Jeg prøvde å løfte øyelokket og styra fælt, og da ble det borte..Fant aldri ut hva det rusket var, men nå er det i hvertfall borte :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå