Gå til innhold

Er han endlig seriøs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en gutt som er kjent for å hoppe fra jente til jente. Veldig synlig på byen at han har hatt kontakt med mange jenter.. Kommer noen styge kommentarer eller stygge blikk, det plager meg for såvidt ikke, alle har en fortid. Holder igjen med sex'n da jeg ikke vil være enda en trofe for han :fnise: Nå har han bedt meg med på en festival - kan det være han endlig er seriøs med datingen? Han har for såvidt tatt kontakt hver dag, men noen gutter kan gå langt for å få seg noe det vet jeg.. Drar jeg på festivalen, eller forblir en player alltid en player?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste playere slår seg til ro før eller senere. Så om du vil finne ut av det blir du med på festival🙂

Anonymkode: deec6...e37

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De fleste playere slår seg til ro før eller senere. Så om du vil finne ut av det blir du med på festival🙂

Anonymkode: deec6...e37

Det jeg prøver å tenke og :) 

Skrevet

Synes ikke man kan dømme om en person er seriøs eller ikke seriøs utifra om han inviterer deg med på en festival. Bli med på festivalen om du liker han, men synes ikke han har strukket seg langt for å få deg bare fordi han har spurt deg om å bli med på festival. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Menn vil ikke ha forhold dessverre. Men hvis du er innstilt på det så blir du ikke såret :) 

Anonymkode: 3e28b...d8c

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn vil ikke ha forhold dessverre. Men hvis du er innstilt på det så blir du ikke såret :) 

Anonymkode: 3e28b...d8c

Dummeste jeg har hørt! Kjenner mange menn som vil ha forhold jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke det at han har invitert deg på festival sier noe som helst om hva han ønsker. Men på den andre siden så betyr ikke det at du takker ja til festival at du må ha sex med han, gjør det vel? Så hva med å bli med og heller se hva som skjer?

Mange playere slår seg jo til ro en gang. Dog ikke alle.

Anonymkode: 30a84...726

• Liker 2
Skrevet

En gang løs og billig, alltid løs og billig. 

Derfor er du nok bare kun nok et objekt for ham. Men hva er problemet? Mange jenter som liker å føle seg utnyttet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, QQbaby skrev:

Derfor er du nok bare kun nok et objekt for ham. Men hva er problemet? Mange jenter som liker å føle seg utnyttet.

Er du en av dem? :troest:

Anonymkode: 7a8fb...3bf

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du en av dem? :troest:

Anonymkode: 7a8fb...3bf

Nei. Men på seg selv kjenner man andre. :troest:

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, QQbaby skrev:

5 minutter siden, QQbaby skrev:

Nei. Men på seg selv kjenner man andre. :troest:

:ac:

Anonymkode: e5167...a8c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sett fra "mannesiden" så vet jeg at de som er playere alltid er og blir playere, også i et forhold. De kjerringene de går å lusker rundt med må være temmelig naive når symptomene er der hele tiden.

Anonymkode: d3e0e...fc3

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke det at han har invitert deg på festival sier noe som helst om hva han ønsker. Men på den andre siden så betyr ikke det at du takker ja til festival at du må ha sex med han, gjør det vel? Så hva med å bli med og heller se hva som skjer?

Mange playere slår seg jo til ro en gang. Dog ikke alle.

Anonymkode: 30a84...726

Har bestemt meg for å dra på festivalen, har ikke noe å tape. Håper han en dag slår seg til ro, men det betyr ikke det nødvendigvis er meg :P 

5 timer siden, QQbaby skrev:

Ja god følelse det

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sett fra "mannesiden" så vet jeg at de som er playere alltid er og blir playere, også i et forhold. De kjerringene de går å lusker rundt med må være temmelig naive når symptomene er der hele tiden.

Anonymkode: d3e0e...fc3

Naiv og ser kun det beste i han 

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Sonic skrev:

forblir en player alltid en player?

Statistisk sett ja. Jeg er i 30 åra nå og alle "playere" jeg, mine venninner (og sånn alle andre damer) har vært så "heldig" å stifte bekjentskaper med gjennom årene, er fortsatt det. Eneste forskjellen er at de nå dater yngre kvinner, men ikke finner den "rette" der heller. Men noen av de yngre madammene has visst loppet enkelte av dem for sperm så de må betale bidrag for noen unger som betaling for å ha brukt dem. Skikkelig sutring når karma beit dem i rævva.:fnise:

Anonymkode: f5eb9...b5a

• Liker 1
Skrevet

Statistisk sett ja. Jeg er i 30 åra nå og alle "playere" jeg, mine venninner (og sånn alle andre damer) har vært så "heldig" å stifte bekjentskaper med gjennom årene, er fortsatt det. Eneste forskjellen er at de nå dater yngre kvinner, men ikke finner den "rette" der heller. Men noen av de yngre madammene has visst loppet enkelte av dem for sperm så de må betale bidrag for noen unger som betaling for å ha brukt dem. Skikkelig sutring når karma beit dem i rævva.:fnise:

Ja, han er 30 år nå.. Er vel dette jeg frykter blir å skje :P

Gjest Ingenting2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Statistisk? Har SSB en egen statistikk for dette?

@Sonic jeg kjenner flere playere, som nå har slått seg til ro og blitt familiemenn. Det viser seg at de er hakket mer "familie" enn mange av de typiske kjærestegutta som giftet seg tidlig. Gi han en sjans!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sonic skrev:

Ja, han er 30 år nå.. Er vel dette jeg frykter blir å skje :P

Er du yngre? Lopp han for sperm hvis du trenger det?:fnise:

Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

@Sonic jeg kjenner flere playere, som nå har slått seg til ro og blitt familiemenn. Det viser seg at de er hakket mer "familie" enn mange av de typiske kjærestegutta som giftet seg tidlig. Gi han en sjans!

Vil gi han en sjanse, og han har en unge sammen med ungdomskjæresten sin som han prøver å holde kontakt med. Føler ikke han ville prøvd så hardt å være i ungens liv om han ikke snart var klar for å slå seg til ro? Betyr nødvendigvis ikke at jeg er hun han ønsker å slå seg til ro med... 

Er du yngre? Lopp han for sperm hvis du trenger det?:fnise:

Noen år yngre ja, og nei, vil ikke ha en løsunge :P Vil ha mann og barn 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Næhh..heller det som skjer når flere kvinner ser seg lei på samme personer, og til slutt bare legger all rivalisering seg i mellom til side.

AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke se bortifra at han mister interessen for deg når dere har hatt sex. Ville knipt ekstra igjen her.

Anonymkode: 7aa4d...5d0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...