Gå til innhold

På dating app, når fortelle at man har barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På dating app, Hvor fort burde man fortelle at man har barn? Jeg er ung alenemor (21 år) og lurer bare på når det er best/ lurest å fortelle at man har barn. Med en gang eller burde man vente til personen blir kjent med deg først liksom? 

Anonymkode: d92ce...351

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du burde skrive det i profilen din :)

Anonymkode: 03b29...ca3

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier det med en gang, det skal jo ikke være negativt at man har barn! Hvis det er negativt for den potensielle daten er han ingenting for meg uansett. Så det at jeg har barn kommer frem allerede i svaret på "Hva driver du med til vanlig da?", hvor jeg forteller at jeg har hund, barn, jobb etc. 

Anonymkode: 1c428...6e4

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På dating app, Hvor fort burde man fortelle at man har barn? Jeg er ung alenemor (21 år) og lurer bare på når det er best/ lurest å fortelle at man har barn. Med en gang eller burde man vente til personen blir kjent med deg først liksom? 

Det bør du fortelle med en gang.

Anonymkode: 9efe2...98b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det må stå i profilen, så klart. 

Anonymkode: 4f81f...327

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må stå i profilen, så klart. 

Jeg har det jo i profilen. Men tydeligvis leser ikke alle der

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Om det står i profilen er det vel det egentlig deres egen feil om de ikke ser at du har barn.

Anonymkode: 83eee...d88

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo også fortelle det på første date. 

Skrevet

Så fort som mulig! Folk som har barn er den største dealbreakeren hvertfall for meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det burde du egentlig konstantere først som sist. 

Anonymkode: 06a57...0c0

Skrevet
På 02/08/2017 den 21.40, AnonymBruker skrev:

Om det står i profilen er det vel det egentlig deres egen feil om de ikke ser at du har barn.

Anonymkode: 83eee...d88

Men siden det går utover TS at de ikke har lest det, så burde hun også nevne det på/før første date så de er 100% klar over status.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du har skrevet det i profilen har du ingenting å bekymre deg over. Det minste guttene bør gjøre er å lese teksten der før de møter deg. Jeg er kvinne uten barn, men jeg har da aldri klart å overse det dersom en mann skriver i profilen at han har barn. Det er jo en høyst relevant opplysning.

Anonymkode: abc2e...3ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skriv det i profilen, men nevn det også i en av de første meldingene. Mange menn sender melding til damer uten å se i profilen i det heletatt. De ser et ok bilde, og sender ivei. Jeg tenker det er spesielt viktig for deg som er i en alder der det er mindre vanlig å ha barn. Etter hvert som man blir eldre blir det nesten motsatt,er man over 35 år og IKKE har barn så bør man absolutt nevne det.

Anonymkode: b28c0...d5d

AnonymBruker
Skrevet

Om det står i profilen og de ikke leser er det forsåvidt deres feil, men det går også utover deg. Så du kan enten si det rett ut tidlig (senest første date) eller du kan snike det inn i samtalen før dere møtes. Du blir sikkert spurt om hva du har gjort i løpet av dagen på et eller annet tidpunk så da kan du nevne at du har vert med ungen eller noe om du ikke vil si det rett ut.

Anonymkode: e46a0...140

AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på at du er såpass ung og har barn så tror jeg ikke det spiller noen rolle:) du kan jo bare fortelle hva du driver med på fritiden så legger du til at du har barn osv..

Anonymkode: e37ac...965

Skrevet
På 2.8.2017 den 20.30, AnonymBruker skrev:

Med en eneste gang, og sette dette i profilen sin, ferdig diskutert. Ellers vil alle lure på hva i alle dager du drive med. Vær åpen på det fra første sekund, og unngå at du kaster bort din og andre sin tid.

Skrevet
På 8/2/2017 den 20.30, AnonymBruker skrev:

I profilen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...