Gå til innhold

Siste dag på jobb, ta med kake o.l og kort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har min siste dag på jobb (jobber i barnehage som barnehagelærer) neste torsdag. Da går vikariatet mitt ut desverre :(
Skal jeg ta med meg noe kake eller gjærbakst siste dagen? Eller er det ikke vanlig? Tenker da som de ansatte kan kose seg med i pausen. Er vel ikke vanlig å gjøre noe slik med barna, eller? Jobber på småbarnsavdeling. Skal jeg ta med kort? Slik takk for meg osv.. Eller blir det teit? Hva skriver man eventuelt i et kort? Jeg har jobbet der siden januar i år bare. Hvis jeg skal skrive kort, skal jeg skrive et felles til hele barnehagen eller bare for avdelingen jeg har jobbet på? Eller begge deler?
Det er fortsatt ferie i barnehagen neste uke, så ikke alle ansatte er tilbake på jobb enda, og noen barn har ferie enda. De jeg har jobbet med på avdeling har fortsatt ferie da, så får ikke sagt hade til de. Men jeg håper å få kunne stå som tilkallingsvikar da, slik at jeg fortsatt får være der en del :) 
Jeg er så dårlig på slike avskjeder, er så kleint :fnise:  Kan jo hende ingen husker/vet det er siste dagen min en gang :fnise:
Uff gruer meg.. Har ikke lyst å slutte i det hele tatt :( Har trivdes utrolig godt der.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ofte så får man kake (ordnet av firmaet) når man har siste dag på jobb (om man har vært fast ansatt eller vært der lenge). Men i kommunal barnehage er nok ikke det så vanlig, de har sjeldent penger til sånt. Så det om du baker noe og tar med vil nok bli satt pris på. Til personalet. Det er en hyggelig gest. Og et kort der du takker for en fin tid er også hyggelig, men ikke påkrevd tenker jeg. Om du vil gjøre noe for ungene er det nok bedre å kjøpe en pakke med saftis eller noe (ofte mye allergier og greier). 

Anonymkode: c90d2...70b

• Liker 1
Skrevet

Der jeg jobber er det vanlig å ha med kake eller noe annet godt den siste dagen, noen skriver også et kort, men ikke alle. Det er ikke påkrevd å ha med noe, men det har blitt veldig vanlig der jeg jobber. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...