Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har en super anbefaling på shampoo & balsam som gir veldig blankt og sunt hår, lignende det keratinbehandling kan gjøre for håret? Spent!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Økologisk shampoo og balsam kanskje? 

Grown Alchemist eller Oway er to bra merker. 

Anonymkode: 3dc25...318

Skrevet

Jeg gjentar meg selv jeg - gå til samme frisør lenge nok til at de blir kjent med håret ditt og følg rådene du får.

• Liker 1
Skrevet

Pureology fullfyl gir både blankt, sunt og voluminøst hår. Er dessuten dyrevennlig og vegansk. Hydrate fra samme merke er også veldig bra. Bytter på disse. 

Skrevet

Pureology Hydrate bruker jeg nå faktisk, er ganske fornøyd men ikke kjempe... Trenger ikke mer volum enn jeg har, ønsker å bli kvitt frizz, at håret "samler" seg mer og ser sunt og blankt ut. Har prøvd hvertfall to ulike fra Redken, Joico K pak ++++ men ender alltid opp med å bli sånn passe fornøyd med resultatet...

Skrevet

Pureology har en serie som heter precious oil eller noe i den dur også. Kanskje den kan være noe? 

Skrevet

Ja kanskje, men ønsker helst å prøve noe som andre kan gå god for først! 

AnonymBruker
Skrevet

Moroccanoil sverger jeg til. Jeg sliter med "dødt" og livløst hår med vanlige butikk-sjampoer, men håret mitt ser kjempefint ut når jeg bruker denne.

Anonymkode: 0e3d0...a7a

AnonymBruker
Skrevet

Foreslår fuktighetsshampoo og balsam. F.eks kevin murphy hydrate me (ikke tung i håret). Og sebastian halo shine mist spray. Sistnevnte gir fantastisk glans og er drøy i bruk. 

Anonymkode: d45e0...bf8

Skrevet
2 timer siden, lolle skrev:

Ja kanskje, men ønsker helst å prøve noe som andre kan gå god for først! 

Jeg går god for merket ihvertfall. Har prøvd de fleste seriene deres unntatt precious oil, den vil ikke passe ikke mitt hår. Har en hårolje fra den serien da, den er god og lukter veldig godt. At andre går god for noe trenger jo ikke bety at det passer ditt hår, men er sikkert andre her som har prøvd den serien, den skal ihvertfall gi glans og fjerne frizz. :) Pureology er også dyrevennlig, noe som er det aller viktigste for meg når jeg velger produkter. Hjelper ikke om de er gode om de tester på dyr. Heldigvis fins det mange dyrevennlige merker innenfor all slags kosmetikk, så ikke noe problem i det hele tatt. :) Fudge er også et godt og dyrevennlig merke. Mange liker også Lee Stafford, men jeg klarer ikke lukten på de produktene, utenom den med kokos da, men den gjør dessverre nada for mitt hår. 

Skrevet

Skjønner hva du sier ang "gå god for", mente bare at det er mange merker som lover ditt og datt men som virkelig ikke er bra.. spes om man skal bruke endel penger på det, er d litt betryggende å ha hørt noe bra om produktet først. Håroljen til Pureology har jeg hatt før og den er helt fantastisk, enig i det! Jeg har typisk nordisk hår med tynne lyse hårstrå, bare at det er ganske tykt. Endel småhår i skillen og ved hårfestet som er frizzy og som jeg ønsker skal legge seg. 

Skrevet
15 timer siden, Salka skrev:

Pureology fullfyl gir både blankt, sunt og voluminøst hår. Er dessuten dyrevennlig og vegansk. Hydrate fra samme merke er også veldig bra. Bytter på disse. 

Hvordan er lukten på Fullfyl?Har lest noen omtaler om at den har en kvalmende lukt? Blir håret tråkt og vanskelig og gre? 

Skrevet
5 timer siden, laperla skrev:

Hvordan er lukten på Fullfyl?Har lest noen omtaler om at den har en kvalmende lukt? Blir håret tråkt og vanskelig og gre? 

Jeg syns ikke den lukter kvalmt og jeg er ganske følsom på lukter. Lukter litt søtt, men godt og ikke for sterkt. Mitt hår blir ikke trått og vanskelig å gre, det blir mykt og lett å gre pluss at det virker tykkere. Den turkise serien strenght cure eller noe sånt derimot ble det trått og ekkelt av, så den kjøpes ikke igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...