Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som driver med nettdating og dating-apper - hvor lang tid liker dere at det går fra første kontakt til første møte?

Selv foretrekker jeg å treffes ganske raskt, da jeg føler jeg ikke får et ordentlig inntrykk av noen ved chatting/teksting. Synes det beste er et par meldinger frem og tilbake over en 2-3 dager og så avtale date. Synes egentlig det bare er slitsomt å skulle chatte med en jeg ikke kjenner. Hva tenker folk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt slik som deg. Ideelt sett snakker jeg med den personen litt frem og tilbake en dag eller to, slik at man får et viss inntrykk av om man har litt felles interesser og vil jeg gjerne avtale en date. Og når daten er planlagt trenger jeg ikke nødvendigvis så veldig mye kontakt i mellomtida. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Liker å treffes fort. Får lite ut av å tekste med folk og føler ikke de blir kjent med meg heller. Samtidig jobber jeg i sentrum så det tar ikke noe tid for meg om vi møtes der. Hadde jeg hatt lang reisetid så hadde jeg kanskje tekstet mer før jeg ønsket å møtes. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det passer så foretrekker jeg å møtes innen en uke eller maks 2. Forutsatt at det har vært litt hyppig kontakt og jeg har funnet noe ved vedkommende som gjør meg interessert. Har ved et par anledningen møtt noen etter bare noen få meldinger, og det har vært total skivebom. Men man lærer etter hvert hva som må være der for at det skal kunne bli noe mer. Ikke alltid det klaffer uansett selvfølgelig, men som regel fører det i alle fall til en datingperiode.

Anonymkode: 6600e...51c

Skrevet

Er det ikke vanlig at man går til sengs første kvelden når man driver med nettdating?

Skrevet

Vil egentlig møtes innen ei uke. Går det lengre tid enn dét mister fort begge interessen.

Når jeg tenker meg om, er det ufattelig mange kule matches det ikke ble noe møte av fordi jeg har reist så mye i det siste. Litt synd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...