AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #1 Skrevet 2. august 2017 Jeg har inntrykk at det er langt flere homser enn lesber i Norge. Hva har skjedd med mannen? Er dere enig? Anonymkode: 055d8...7e1
Qwerty55 Skrevet 2. august 2017 #2 Skrevet 2. august 2017 Er vel heller det at homser er generelt mer åpne om det.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #3 Skrevet 2. august 2017 Jeg tror kanskje det er motsatt? Homser er mer synlige. For mange av de overspiller hele tiden og legger hele sin livsstil rundt det at de er homser. De synlige lesbene er gjerne traktor-lesber som transer i typiske herreklær. Men tilogmed de er ganskje anonyme. Anonymkode: 31b86...a0a 1
Mr. Kilmister Skrevet 2. august 2017 #4 Skrevet 2. august 2017 Er ikke noe jeg har tenkt så mye på. Kjenner par i begge leirer. Men må vel si meg enig...
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #5 Skrevet 2. august 2017 Jeg tror alle kvinner, i varierende grad, er bifile. De fleste kvinner har fantasier om eller har fantasert om, sex med andre kvinner. Anonymkode: 4e7ef...9a2 2
Sykkelkopp Skrevet 2. august 2017 #6 Skrevet 2. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror alle kvinner, i varierende grad, er bifile. De fleste kvinner har fantasier om eller har fantasert om, sex med andre kvinner. Anonymkode: 4e7ef...9a2 Dette Veeeldig få jenter er 100% lesbiske, de er som regel et sted på spekteret, mens menn er enten eller. Det fører til at andelen homofile er langth øyrere 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå