Gå til innhold

Hunden var borti ungen med tennene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en omplasseringshund vi har hatt i litt over et år. En snill og tålmodig kar som nærmer seg 8 år, og vanligvis et han veldig flink med barna som er 4 og 6 år gamle.

Han kom fra et hjem med flere tenåringsgutter som ertet han litt mye når han lå under bordet og slikt, noe som har ført til at han overreagerer veldig når noen er borti han når han ligger og slapper av. 

Han legger seg ofte mellom sofaen og bordet, kanskje til og med oppå føttene våre, allikevel blir han skikkelig irritert når vi er borti han, noe som er veldig vanskelig å unngå.

Han har jo bjeffet litt når ungene har vært borti han, men i dag gikk det så langt at han var borti seksåringen med tennene. Hun dyttet litt borti han med føttene for at han skulle flytte seg fra rett under henne, og han hoppet til og bjeffet, så om han faktisk skulle bite eller bare var borti med tennene fordi han bjeffet vet jeg ikke, men hun har ikke noe merke, så hun ble mer redd enn at det var vondt.

Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Hunden er forvist til gangen og jenta er redd, men hun sier at hun bare er redd i dag. Er dette et slikt tilfelle der man bør vise nulltoleranse og kvitte seg med hunden? Alle råd tas imot med takk.

Anonymkode: 61eaf...763

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...