AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #1 Skrevet 2. august 2017 Er tilbake på jobb etter ferien, kjennes ikke bra. Rett tilbake på trøtthet og mangel på energi. Får gjort det som må til, og kanskje litt til. Leste litt om utbrenthet, og begynte å gråte mens jeg leste, kjente meg igjen i mye. Pulsen steg 30 slag. Er redd jeg ikke er klar til å tre inn en evt ny jobb, er litt nedkjørt... er leder uten å ville være det på en liten arbeidsplass. Måtte trø til i ferien også. Er også andre forhold som har tært sykt på. Føler ikke at noe er min skyld, da jeg alltid gjør det jeg kan, men føler ikke at jeg kan forlate arbeidsplassen heller, er redd den kan gå konkurs også... mitt håp er liksom at jeg blir syk , sånn at det blir bestemt at jeg ikke kan fortsette i denne jobben! Har jobbet redusert, men detvar lite vits, da jeg følte at jeg gjorde like mye. Har noen råd å komme med? Anonymkode: 4d530...f37
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #2 Skrevet 2. august 2017 Gå og snakk med fastlegen din så fort som mulig. Du kan ikke ha det sånn. Anonymkode: 15462...911
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå