Gå til innhold

Min bestevenninne la til eksen min på facebook

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det slutt med eksen for ca et halvt år siden. Vi var veldig glade i hverandre, men fikk det aldri til å fungere. Etter mye frem og tilbake bestemte vi oss for å gjøre det slutt og selv om jeg ikke hadde dyp kjærlighetssorg synes jeg det var trist at det ikke ble oss. Denne uken sendte han melding og skrev at bestevenninnen min hadde lagt han til på facebook. De kjenner ikke hverandre noe særlig og hun vet at jeg ikke har hatt det enkelt i det forholdet med han. Jeg synes det er rart at hun legger han til nå, spesielt når hun vet hvordan jeg har hatt det. Er det bare meg eller er det helt greit? Det skal sies at hun har oppført seg dårlig mot meg flere ganger de siste par årene. Hun er litt manipulerende og får andre til å få dårlig samvittighet når det egentlig er hun som har gjort noe feil. Hun har også hatt et par episoder på fylla som ikke har vært helt bra.  

Anonymkode: 79deb...847

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du gjorde det slutt og da kan hun prøve å sjekke han opp, er vel helt greit?

Anonymkode: c3131...0b7

• Liker 2
Skrevet

Det høres ikke ut som en bestevenninne. Nei, syns ikke hun trengte å legge til eksen din på fb. Be han å slette henne,hvis dere fortsatt er så gode venner. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som hun har tenkt til å stjele restene dine

Anonymkode: dd6e3...3b5

• Liker 4
Skrevet

Jeg savner den tiden hvor folk ikke lot sosiale medier fucke opp alt i hele verden merker jeg.

• Liker 10
Skrevet

Er det virkelig en bestevenninne da?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du gjorde det slutt og da kan hun prøve å sjekke han opp, er vel helt greit?

Anonymkode: c3131...0b7

Jeg kan ikke bestemme over noen, men det er en uskreven regel at venninner ikke sjekker opp eksene til hverandre. Jeg merker at jeg har ikke behov for å være venninne med sånne iallfall. 

2 minutter siden, Sirah skrev:

Jeg savner den tiden hvor folk ikke lot sosiale medier fucke opp alt i hele verden merker jeg.

Jeg savner også den tiden. Sånne ting skjedde nok da også, men det var bare ikke så synlig. Og det er ikke alt man har godt av å vite. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke bestemme over noen, men det er en uskreven regel at venninner ikke sjekker opp eksene til hverandre. Jeg merker at jeg har ikke behov for å være venninne med sånne iallfall. 

Jeg savner også den tiden. Sånne ting skjedde nok da også, men det var bare ikke så synlig. Og det er ikke alt man har godt av å vite. 

Sånne ting skjedde nok da også ja, men ikke så godt synlig som du sier. Noen ting er bedre å ikke vite. 

Skjønner foresten godt at du ikke liker dette. Er venninnen din en typisk "vennesamler" som legger til alt og alle? Jeg har en venninne som er slik nemlig. Det er litt det samme hvem det er, bare hun kan få seg en ny venn i samlingen. Hun hadde neppe ment noe vondt med å legge han til, han hadde bare vært en venn i samlingen om du skjønner hva jeg mener. Er hun en sånn som har 120 venner og bare legger til "de nærmeste" så er jeg enig i at det er skikkelig rart.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Sirah skrev:

Sånne ting skjedde nok da også ja, men ikke så godt synlig som du sier. Noen ting er bedre å ikke vite. 

Skjønner foresten godt at du ikke liker dette. Er venninnen din en typisk "vennesamler" som legger til alt og alle? Jeg har en venninne som er slik nemlig. Det er litt det samme hvem det er, bare hun kan få seg en ny venn i samlingen. Hun hadde neppe ment noe vondt med å legge han til, han hadde bare vært en venn i samlingen om du skjønner hva jeg mener. Er hun en sånn som har 120 venner og bare legger til "de nærmeste" så er jeg enig i at det er skikkelig rart.

Hun er ikke en typisk vennesamler. Hun har ikke mange venner på facebook, omtrent det samme som meg og jeg legger ikke til alt og alle. Jeg synes uansett at hun burde holdt seg unna denne ene ekstra "vennen" og skjønne at det ikke er greit for meg. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er ikke en typisk vennesamler. Hun har ikke mange venner på facebook, omtrent det samme som meg og jeg legger ikke til alt og alle. Jeg synes uansett at hun burde holdt seg unna denne ene ekstra "vennen" og skjønne at det ikke er greit for meg. 

Enig i at hun burde holdt seg unna. Dessverre er det ikke alle som tenker sånn. Er hun en god nok venninne til at du kan spørre henne rett ut?

Skrevet

Folk tar Facebook og sosiale medier for seriøst. :bond: 

AnonymBruker
Skrevet

Sosiale medier eller ei. Visse ting gjør man bare ikke.

Ts, hun der er ingen venninne.

Anonymkode: 80726...fb6

Skrevet

Send henne en melding med "Resteparty med pølsesnabb og skænky-skank, ja? Smaker godt?"

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvem trenger fiender når man har sånne venner..

Anonymkode: 510dc...ef6

AnonymBruker
Skrevet

Her kan alt skje... Min "bestevenninne" valgte å bli sammen med han som var min kjæreste gjennom 5 år. 

Not good. Vennskapet er over for å si det sånn. Håper du slipper det. Unner ikke noen det sviket fra "venner".

Anonymkode: ce079...67c

AnonymBruker
Skrevet

Ikke akkurat overraskende når hun generelt oppfører seg dårlig mot deg.

Anonymkode: c25f1...544

Skrevet

Du kunne spurt henne hvorfor hun ønsker kontakt med ham. Hva kan hun være interessert i? Jeg ville vel kanskje heller brukt tiden min på noe annet enn henne.

AnonymBruker
Skrevet

Si til han at om det dere hadde betydde no for han så ik aksepter henne el slett henne.

La han hvertfall vite at du satt pris på det dere hadde :) 

Anonymkode: d3938...d38

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Det er godt å høre at jeg ikke er helt urimelig. Eksen og meg hadde litt kontakt etter det ble slutt, det var naturlig når vi ikke synes bruddet var helt enkelt. Da sa hun til meg at hun skjønte ikke hvorfor jeg skulle ha kontakt med han etter det ble slutt mellom oss for hun mente at kontakt mellom ekser ikke var bra. Det var en grunn til at han var en eks liksom. Så legger hun han til på facebook. Så det er greit at hun har kontakt med han...? Jaja, hun er nå en eksvenninne. Har ikke tenkt å lage drama, men skal bare la det såkalte vennskapet renne ut i sanden av seg selv. 

TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...