Gå til innhold

Bursdagskake med marsipan, sukkerpasta eller mmf?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min ønsker seg pokemon-kake til bursdagen, og jeg har ikke lage så mye kaker før. Lagde en sjokoladekake for noen år siden, men trekk over. Men husker ikke om det var sukkerpasta eller mmf.. Hva er best å bruke til sjokoladekake? Tror kanskje jeg lagde sjokoladekake med sjokoladekrem eller smørkrem, og hadde sukkerpasta som trekk og pynt.. Er det greit å bruke det? Panduro har lagt ned her jeg bor. Får man kjøpt sukkerpasta med farge andre steder?

Anonymkode: e99ae...a41

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sukkerpasta smaker ræv. Sorry, men det er sant

Marsipan eller mmf er bedre

Anonymkode: 5c6c6...5ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor får man kjøpt mmf da? Leste ett sted at sukkerpasta er best til å pynte med. Kan man det med mmf?

AnonymBruker
Skrevet

Vil helst ikke lage trekket og selv, synes det er nok med kaka ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bake så bestill en. Finnes masse flinke folk som kan fikse dette også slipper sønnen din og bli flau over å få noe som ser ut som et takras foran alle vennene sine. 

Anonymkode: 43e56...fca

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bake så bestill en. Finnes masse flinke folk som kan fikse dette også slipper sønnen din og bli flau over å få noe som ser ut som et takras foran alle vennene sine. 

Anonymkode: 43e56...fca

Herregud....

Ts, det kommer an på hva du skal gjøre med trekket. Skal du bare skjære ut et todimensjonalt mønster er det like så greit å gjøre det med marsipan. Marsipan er best på smak. Men skal du lage 3D ting anbefaler jeg fondant/mmf, pga egenskapene til disse produktene. :)

Anonymkode: d78e0...c7a

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har hatt en dårlig dag eller :P Tenkte å lage en pokemonball, og picachu oppå. Men takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...