AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #1 Skrevet 2. august 2017 Ja hvordan? Har møtt en mann som er tydelig dominerende i senga, og jeg elsker det!! Jeg merker at han og liker det, men hva mer kan jeg gjøre for å glede han? Bare "underkaste" meg selv og la han få styre..? Av Tidligere elskere har jeg gitt oralsex, ridd, hatt analsex- noe jeg selv har tatt initiativ til.. Men med denne dominerende mannen er det litt "vanskelig" å ta initiativ iom at det virker som om han liker å ha kontrollen.. Noen tips? Anonymkode: d691d...1d4
SlemUlv Skrevet 2. august 2017 #2 Skrevet 2. august 2017 Du må nesten finne ut hva HAN liker, da alle dominante mannfolk er forskjellige, og dermed liker forskjellige ting
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #3 Skrevet 2. august 2017 Dere kan jo snakke med hverandre. Anonymkode: 7c38d...88a 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #4 Skrevet 2. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja hvordan? Har møtt en mann som er tydelig dominerende i senga, og jeg elsker det!! Jeg merker at han og liker det, men hva mer kan jeg gjøre for å glede han? Bare "underkaste" meg selv og la han få styre..? Av Tidligere elskere har jeg gitt oralsex, ridd, hatt analsex- noe jeg selv har tatt initiativ til.. Men med denne dominerende mannen er det litt "vanskelig" å ta initiativ iom at det virker som om han liker å ha kontrollen.. Noen tips? Anonymkode: d691d...1d4 Hvor fant du ham? Sjelden vare! Anonymkode: a3ff1...60d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #5 Skrevet 2. august 2017 Gi han en lærpisk og si, "slå meg". Anonymkode: ee09f...a79 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #6 Skrevet 2. august 2017 Pa han på tenisen Anonymkode: 99a44...365
SlemUlv Skrevet 2. august 2017 #7 Skrevet 2. august 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gi han en lærpisk og si, "slå meg". Anonymkode: ee09f...a79 Bare fordi man er Dominant, trenger man ikke være sadist 3
draug 75 Skrevet 2. august 2017 #8 Skrevet 2. august 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gi han en lærpisk og si, "slå meg". Anonymkode: ee09f...a79 3 minutter siden, kattepusen skrev: Bare fordi man er Dominant, trenger man ikke være sadist Beklageligvis er det visst vanskelig å se at sadist og Dominant ikke nødvendigvis er det samme - det er jo vanskelig nok å få vekk oppfatninga "syk i hodet." (Likhetstegnet mellom BDSM og voldtekter finnes jo fremdeles i hodet på folk). Men folkeopplysningen må fortsette. Og ellers: Masochisten: "Slå meg, mester!" Sadisten: "Mwhahh- haha. Mmn..nei." 2
Nmtt Skrevet 2. august 2017 #9 Skrevet 2. august 2017 43 minutter siden, kattepusen skrev: Bare fordi man er Dominant, trenger man ikke være sadist Sikkert sett på Fifty shades vettu. Man kan vel kalle disse for Fifty shades skada. Haha... Er sånn når jeg sier at jeg liker å bli spanket og piska så blir det automatisk linket til disse filmene. "Sånn typ Fifty shades da eller" får jeg i svar av og til. "Nei, min bdsm opplevelse er MYE drøyere enn hva Ana oppleveler. Hu slipper billig unna i forhold til" 1
SlemUlv Skrevet 2. august 2017 #10 Skrevet 2. august 2017 14 minutter siden, Nmtt skrev: Sikkert sett på Fifty shades vettu. Man kan vel kalle disse for Fifty shades skada. Haha... Er sånn når jeg sier at jeg liker å bli spanket og piska så blir det automatisk linket til disse filmene. "Sånn typ Fifty shades da eller" får jeg i svar av og til. "Nei, min bdsm opplevelse er MYE drøyere enn hva Ana oppleveler. Hu slipper billig unna i forhold til" Min BDSM er mye mer samtykkende også 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå