Gå til innhold

Hvordan glede en dominant mann?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja hvordan? 

Har møtt en mann som er tydelig dominerende i senga, og jeg elsker det!! Jeg merker at han og liker det, men hva mer kan jeg gjøre for å glede han? Bare "underkaste" meg selv og la han få styre..? Av Tidligere elskere har jeg gitt oralsex, ridd, hatt analsex- noe jeg selv har tatt initiativ til.. Men med denne dominerende mannen er det litt "vanskelig" å ta initiativ iom at det virker som om han liker å ha kontrollen.. 

Noen tips? ;) 

Anonymkode: d691d...1d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten finne ut hva HAN liker, da alle dominante mannfolk er forskjellige, og dermed liker forskjellige ting :P

AnonymBruker
Skrevet

Dere kan jo snakke med hverandre.

Anonymkode: 7c38d...88a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvordan? 

Har møtt en mann som er tydelig dominerende i senga, og jeg elsker det!! Jeg merker at han og liker det, men hva mer kan jeg gjøre for å glede han? Bare "underkaste" meg selv og la han få styre..? Av Tidligere elskere har jeg gitt oralsex, ridd, hatt analsex- noe jeg selv har tatt initiativ til.. Men med denne dominerende mannen er det litt "vanskelig" å ta initiativ iom at det virker som om han liker å ha kontrollen.. 

Noen tips? ;) 

Anonymkode: d691d...1d4

Hvor fant du ham? Sjelden vare! 

Anonymkode: a3ff1...60d

AnonymBruker
Skrevet

Gi han en lærpisk og si, "slå meg".

Anonymkode: ee09f...a79

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pa han på tenisen

Anonymkode: 99a44...365

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare fordi man er Dominant, trenger man ikke være sadist :P 

• Liker 3
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3 minutter siden, kattepusen skrev:

Beklageligvis er det visst vanskelig å se at sadist og Dominant ikke nødvendigvis er det samme - det er jo vanskelig nok å få vekk oppfatninga "syk i hodet." (Likhetstegnet mellom BDSM og voldtekter finnes jo fremdeles i hodet på folk). Men folkeopplysningen må fortsette. 

Og ellers:
Masochisten: "Slå meg, mester!"
Sadisten: "Mwhahh- haha. Mmn..nei."

• Liker 2
Skrevet
43 minutter siden, kattepusen skrev:

Sikkert sett på Fifty shades vettu. Man kan vel kalle disse for Fifty shades skada. Haha... 

Er sånn når jeg sier at jeg liker å bli spanket og piska så blir det automatisk linket til disse filmene. "Sånn typ Fifty shades da eller" får jeg i svar av og til. "Nei, min bdsm opplevelse er MYE drøyere enn hva Ana oppleveler. Hu slipper billig unna i forhold til" :fnise:

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Nmtt skrev:

Sikkert sett på Fifty shades vettu. Man kan vel kalle disse for Fifty shades skada. Haha... 

Er sånn når jeg sier at jeg liker å bli spanket og piska så blir det automatisk linket til disse filmene. "Sånn typ Fifty shades da eller" får jeg i svar av og til. "Nei, min bdsm opplevelse er MYE drøyere enn hva Ana oppleveler. Hu slipper billig unna i forhold til" :fnise:

Min BDSM er mye mer samtykkende også :P

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...