AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #1 Del Skrevet 2. august 2017 Hei! Dere som driver med slektsforskning, har dere tips til program jeg kan bruke på nettbrett (Android) som ikke krever nettilgang? Skal på familiebesøk hos noen som ikke har nett og har ikke mulighet til å ta med PC. Anonymkode: aeb12...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #2 Del Skrevet 3. august 2017 Har ingen anelse, men dytter på tråden, og håper at du får svar fra noen som vet! Anonymkode: 8368c...b1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 3. august 2017 #3 Del Skrevet 3. august 2017 Spør på biblioteket ditt! I fjor var det veldig mange biblioteker som var med på å fremme slektsforskning, holdt kurs osv. Troooor det var landsdekkende, men tør ikke si det helt sikkert. Selv om prosjektet er avsluttet har de nok mye god info liggende enda, muligens noe om pper/programmer og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 3. august 2017 #4 Del Skrevet 3. august 2017 (endret) Kirkebøker kan kjøpes. Men de er ganske analoge Endret 3. august 2017 av Try2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #5 Del Skrevet 3. august 2017 Legacy Anonymkode: 89087...687 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #6 Del Skrevet 3. september 2017 My heritage. Er en app og en nettside . Jeg fikk opp 4 generasjoner bare ved å skrive inn navnet mitt, mine foreldre og besteforeldre. Veldig gøy Anonymkode: 547a3...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #7 Del Skrevet 3. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: My heritage. Er en app og en nettside . Jeg fikk opp 4 generasjoner bare ved å skrive inn navnet mitt, mine foreldre og besteforeldre. Veldig gøy Anonymkode: 547a3...427 Leste litt fort å fikk ikke med meg at det stod programmer uten netttilgang Anonymkode: 547a3...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vafle Skrevet 7. september 2017 #8 Del Skrevet 7. september 2017 Kan du lage hotspot fra telefonen, slik at nettbrettet får nett fra denne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #9 Del Skrevet 7. september 2017 Vil anbefale Embla, norsk og veldig bra Anonymkode: e7fbc...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troll! Skrevet 7. september 2017 #10 Del Skrevet 7. september 2017 4 minutter siden, vafle skrev: Kan du lage hotspot fra telefonen, slik at nettbrettet får nett fra denne? Akkurat dette jeg også tenkte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå