Gå til innhold

Ferska av "svigers" FØR jeg møtte dem på ordentlig - vil jeg være hun kåte, hensynsløse sklia for alltid nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke gå i detalj, men vi er nyforelsket og hadde ikke sett hverandre på to uker, fornuften måtte vike og vi koste oss ganske intenst i familiebåten hans da foreldrene kom uanmeldt. Vi er seriøse, jeg er ei ordentlig jente (faktisk!) og jeg vet ikke om jeg greier tanken på å treffe dem igjen etter det førsteinntrykket. Hva nå?

Anonymkode: cae3b...a91

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av, når dere blir bedre kjent blir det en morsom historie dere aldri snakker om men vet er der. De har vært unge og nyforelska selv og de vet hvordan det er. Dere har ikke gjort noe galt, og hvis de synes det så tar de feil. 

Anonymkode: 3a1eb...2c0

• Liker 5
Skrevet

Du, det har jeg faktisk opplevd en gang jeg og, bare at forholdet starta som en ONS hvor folk plutselig kom hjem :P 

Det gikk faktisk helt fint, og etterhvert ble det en morsom greie av det og. Ikke tenk så hardt på det, det går nok bra :)

AnonymBruker
Skrevet

Be kjæresten din om å nevne det for dem at du/dere syns det var SÅ flaut og pinlig at du gruer deg til å treffe dem igjen og at han vil sette pris på om det ALDRI nevnes eller spøkes noe om. Det vil nok de foretrekke også.

Anonymkode: b13fa...af2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre fra dere som har kommet helskinnet ut av det, er bare så vanskelig å forestille seg nå... 

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Be kjæresten din om å nevne det for dem at du/dere syns det var SÅ flaut og pinlig at du gruer deg til å treffe dem igjen og at han vil sette pris på om det ALDRI nevnes eller spøkes noe om. Det vil nok de foretrekke også.

Anonymkode: b13fa...af2

God idé. Han er selvfølgelig dritflau han også, men en liten samtale må han greie.

AnonymBruker
Skrevet

Han sier at vi bare må gi det litt tid, at det ikke er noe vits i at han snakker med dem enda. Så inntil videre er jeg bare den høylytte, smågale blondina som de sikkert håper for alt i verden at bare er en flørt og ikke noe seriøst.. dør.

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke gå i detalj, men vi er nyforelsket og hadde ikke sett hverandre på to uker, fornuften måtte vike og vi koste oss ganske intenst i familiebåten hans da foreldrene kom uanmeldt. Vi er seriøse, jeg er ei ordentlig jente (faktisk!) og jeg vet ikke om jeg greier tanken på å treffe dem igjen etter det førsteinntrykket. Hva nå?

Hvorfor skulle du ikke "greie tanken på å treffe dem igjen"? Hva skjer isf om du ikke greier tanken? Går du fra fyren da?

Anonymkode: d3562...8bb

Skrevet

Er vel bare å si du har en sjømannsfetisj og føre samtalen videre inn på Jon Michelets "En sjøens helt" og alle de herlige horene i den.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle du ikke "greie tanken på å treffe dem igjen"? Hva skjer isf om du ikke greier tanken? Går du fra fyren da?

Jo selvfølgelig vet at dette er et filleproblem i det store bildet og går ikke fra han på grunn av det nei. Er bare redd for at det utvikler seg til angst for å treffe dem på ordentlig, akkurat nå hadde jeg ikke greid rett og slett. Skal sies at jeg ikke har foreldre selv og har veldig respekt/frykt for disse foreldregreiene.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo selvfølgelig vet at dette er et filleproblem i det store bildet og går ikke fra han på grunn av det nei. Er bare redd for at det utvikler seg til angst for å treffe dem på ordentlig, akkurat nå hadde jeg ikke greid rett og slett. Skal sies at jeg ikke har foreldre selv og har veldig respekt/frykt for disse foreldregreiene.

Så hva skjer om det utvikler seg til angst?

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Hurepoix skrev:

Er vel bare å si du har en sjømannsfetisj og føre samtalen videre inn på Jon Michelets "En sjøens helt" og alle de herlige horene i den.

Haha. Okey...

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva skjer om det utvikler seg til angst?

Skjønner ikke helt hvor du vil med disse spørsmålene? Få meg til å innse at verden ikke går under? Det skjønner jeg.

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette burde du gjøre klinkende klart ovenfor skipper'n din, så han kan videreformidle det til folka sine. Dette er noe alle kan resepktere, men da må de først vite om det :)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke helt hvor du vil med disse spørsmålene? Få meg til å innse at verden ikke går under? Det skjønner jeg.

Nei, du skriver at du ikke greier tanken på å møte dem igjen og at du er redd det skal utvikle seg til angst for å møte dem. 

Jeg er bare interessert i å følge opp dette for å høre hva som skjer om det du er redd for slår til. Siden du skriver det, regner jeg med at det er en reell sjanse for at det faktisk skjer, så jeg lurer på hva du tenker å gjøre om det skjer?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du skriver at du ikke greier tanken på å møte dem igjen og at du er redd det skal utvikle seg til angst for å møte dem. 

Jeg er bare interessert i å følge opp dette for å høre hva som skjer om det du er redd for slår til. Siden du skriver det, regner jeg med at det er en reell sjanse for at det faktisk skjer, så jeg lurer på hva du tenker å gjøre om det skjer?

Det jeg tenker å gjøre er å ta meg sammen, møte dem og få det overstått. Det som faktisk skjer når jeg får angst er fort noe helt annet og erfaringsmessig utenfor min kontroll. Uten at jeg trenger å gå inn på det.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg tenker å gjøre er å ta meg sammen, møte dem og få det overstått. Det som faktisk skjer når jeg får angst er fort noe helt annet og erfaringsmessig utenfor min kontroll. Uten at jeg trenger å gå inn på det.

Ja, det er det jeg mener. Hva skjer om du får angst og ikke greier tanken på å møte dem igjen, slik du skriver? Siden du er redd for at dette skjer, tenker jeg at du har en formening om hva som skjer da?

Greit at du tenker å møte dem, men hva om ikke? Jeg regner med dette er et mer interessant scenario enn det kjedelige, at du bare møter dem.

Skrevet

Vi ble også ferska av svigers i begynnelsen av forholdet vårt. Det var skikkelig pinlig og var litt klein stemning i starten, men gikk fort over. 

Dette er en del år siden og vi bsre ler av det nå :)

AnonymBruker
Skrevet

Neida shit happens! Svigers har vært ung og kåt og forelska en gang han også ;) samme skjedde meg bare en uke etter jeg møtte det som ble kjæresten min. Flaut men typen fikk bare en tommel opp som en kompis ville gitt en kompis som fikk score :P og jeg har godt forhold til hele familien i dag. 

Anonymkode: a8381...d64

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Christy89 skrev:

Vi ble også ferska av svigers i begynnelsen av forholdet vårt. Det var skikkelig pinlig og var litt klein stemning i starten, men gikk fort over. 

Dette er en del år siden og vi bsre ler av det nå :)

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida shit happens! Svigers har vært ung og kåt og forelska en gang han også ;) samme skjedde meg bare en uke etter jeg møtte det som ble kjæresten min. Flaut men typen fikk bare en tommel opp som en kompis ville gitt en kompis som fikk score :P og jeg har godt forhold til hele familien i dag. 

Anonymkode: a8381...d64

Er så fint å lese om deres erfaringer.. men blir jo sittende å tenke på hvor ille deres opplevelse egentlig var? Det er forskjellige måter å bli ferska på også liksom.

AnonymBruker
Skrevet

Ts, jeg hadde tenkt som deg. Noe så flaut? Jeg har heldigvis ikke opplevd det, men det kan faktisk bli glemt etter hvert.. 

Anonymkode: d8b4f...19b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...