Persephone Skrevet 2. august 2017 #1 Skrevet 2. august 2017 Jeg bruker vanligvis farger som lilla, brunt, mørkerødt og mauve, så jeg er ikke akkurat så veldig bevandret i verden av nude leppestifter. Men nå tenkt jeg at jeg skulle skaffe meg en som er så lys som mulig, men fortsatt ser pen ut og ikke gjør at jeg ser død ut. Det kommer til å være fra MAC siden jeg er i utlandet og skal benytte meg av back2mac. Men hvilke farger anbefaler dere meg å se på? Jeg er veldig lys i huden og har temmelig nøytral hudtone, kanskje litt rosa.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #2 Skrevet 2. august 2017 Jeg liker samme farger som deg. Google modesty, velvet teddy, persistence, hug me. Anonymkode: 63e02...7d2 1
Persephone Skrevet 2. august 2017 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker samme farger som deg. Google modesty, velvet teddy, persistence, hug me. Anonymkode: 63e02...7d2 Takk! Modesty pleide jeg faktisk å ha, men jeg rotet den vekk for noen år siden. Hvis jeg husker riktig er den litt mørk i forhold til hva jeg har lyst på nå. Av de du foreslår ser Hug me mest riktig ut, men det er jo så vanskelig å se hvordan de blir på meg ved å bare se på bilder. Jeg får vel gå i butikken og prøve de du har foreslått.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #4 Skrevet 2. august 2017 Myth er favoritten min, brukte også creme de nude før. Lyse uten at du ser død ut. Anonymkode: eb7a4...9ae
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #5 Skrevet 2. august 2017 13 minutter siden, Persephone skrev: Takk! Modesty pleide jeg faktisk å ha, men jeg rotet den vekk for noen år siden. Hvis jeg husker riktig er den litt mørk i forhold til hva jeg har lyst på nå. Av de du foreslår ser Hug me mest riktig ut, men det er jo så vanskelig å se hvordan de blir på meg ved å bare se på bilder. Jeg får vel gå i butikken og prøve de du har foreslått. Forstår hva du er ute etter. Har selv prøvd dette men ikke fått det til å fungere for meg. Ser død ut rett og slett. Hug me er ikke lys nok for deg da tror jeg. Den er også ganske "sheer". Har du et bilde, kjendis eller andre, som viser litt hei a du er ute etter? Anonymkode: 63e02...7d2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #6 Skrevet 2. august 2017 De tester på dyr.... Anonymkode: 5788d...024
Persephone Skrevet 2. august 2017 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår hva du er ute etter. Har selv prøvd dette men ikke fått det til å fungere for meg. Ser død ut rett og slett. Hug me er ikke lys nok for deg da tror jeg. Den er også ganske "sheer". Har du et bilde, kjendis eller andre, som viser litt hei a du er ute etter? Anonymkode: 63e02...7d2 Ah, skjønner. Vil helst ha noe som dekker leppene. Jeg tenkte nude slik som Nikkietutorials vanligvis pleier å bruke. Slenger ved et bilde. Det er nesten like lyst som hudtonen hennes, men fortsatt livlig og fint. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/56/be/53/56be53c0c6dead7b7c6bb4e818527081--star-lit-powder-nikkie-tutorials.jpg 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: De tester på dyr.... Anonymkode: 5788d...024 Hva har dette med spørsmålet mitt å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #8 Skrevet 3. august 2017 2 timer siden, Persephone skrev: Ah, skjønner. Vil helst ha noe som dekker leppene. Jeg tenkte nude slik som Nikkietutorials vanligvis pleier å bruke. Slenger ved et bilde. Det er nesten like lyst som hudtonen hennes, men fortsatt livlig og fint. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/56/be/53/56be53c0c6dead7b7c6bb4e818527081--star-lit-powder-nikkie-tutorials.jpg Hva har dette med spørsmålet mitt å gjøre? Er vel lov å si fra vel? Hvorfor så uempatisk? Anonymkode: 0874d...5dd 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #9 Skrevet 3. august 2017 10 timer siden, Persephone skrev: Ah, skjønner. Vil helst ha noe som dekker leppene. Jeg tenkte nude slik som Nikkietutorials vanligvis pleier å bruke. Slenger ved et bilde. Det er nesten like lyst som hudtonen hennes, men fortsatt livlig og fint. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/56/be/53/56be53c0c6dead7b7c6bb4e818527081--star-lit-powder-nikkie-tutorials.jpg Da blir det nok mer myth og diverse som en annen nevnte her. Jeg kler ikke de fargene. Anonymkode: 63e02...7d2 1
Persephone Skrevet 3. august 2017 Forfatter #10 Skrevet 3. august 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da blir det nok mer myth og diverse som en annen nevnte her. Jeg kler ikke de fargene. Anonymkode: 63e02...7d2 Takk, jeg får prøve den også da
Persephone Skrevet 3. august 2017 Forfatter #11 Skrevet 3. august 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er vel lov å si fra vel? Hvorfor så uempatisk? Anonymkode: 0874d...5dd Joa, greit nok. Jeg syns bare det er litt unødvendig at det blir nevnt i de fleste emner hvor det er snakk om merker som tester på dyr eller muligens tester på dyr. Hvilke merker jeg ønsker å bruke er opp til meg å avgjøre.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #12 Skrevet 3. august 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er vel lov å si fra vel? Hvorfor så uempatisk? Anonymkode: 0874d...5dd Hvilke merker bruker du da? Anonymkode: 63e02...7d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå