AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #41 Skrevet 3. august 2017 Forrige uke Venn av meg Nah Kunne gjerne klart meg uten liksom, blitt veldig kleint mellom meg og han i dag. Ikke var det særlig godt heller Anonymkode: aa14d...5d3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #42 Skrevet 3. august 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Lenge siden? Fast partner/ ONS/ Sidesprang? Noe minneverdig? Ellers? Anonymkode: 3e39f...ec1 Tre dager siden med fast partner. Vi hadde ikke hatt mulighet på en uke, så det var ekstra deilig... Anonymkode: f8011...8ef
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #43 Skrevet 3. august 2017 Mandag kveld Tidligere studiekompis, vi møtes av og til, kanskje en gang i måneden i snitt. Møtes gjerne for å spise litt, og deretter sex Alltid deilig sex, vi har god kjemi og han er deilig trent. Han har en greie for at jeg har på stayups, og denne gangen var intet unntak. Anonymkode: a9dba...22b
Akhenaton Skrevet 3. august 2017 #44 Skrevet 3. august 2017 Har dumpet mitt siste ligg/date. Hun er ærlig talt en liten drittkjerring i senga. Hun er ikke spesielt interessert i sex, men i tillegg til at hun som regel ikke vil i det hele tatt, så avslutter hun også hele greia etter forspillet. Jeg slikket henne til hun kom, men da var hun some regel fornøyd og ville legge seg på siden og la meg sitte der med jernet klart for meg sjøl. Helt absurd. Og da jeg liksom spurte litt sånn "hva faen er det du tror, egentlig" så kunne hun ikke skjønne at jeg ikke var fornøyd, for jeg hadde jo fått slikke henne og kost meg med det. Hun er bare interessert i pikken min når den er slapp og jeg er i halvsøvne, for da klyper hun den hardt uten forvarsel og synes det er helt vanvittig moro. Hun er 34 og mor til en tenåringsgutt, men virker så barnslig i senga at jeg følte meg halvveis pedo av å ligge der med henne. Det er bare et par uker siden vi endte til sengs første gang, men jeg har ingen interesse av å bruke tid på en sånn dame. Ba henne pelle seg ut. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #45 Skrevet 3. august 2017 På 02.08.2017 den 13.27, AnonymBruker skrev: Lenge siden? Fast partner/ ONS/ Sidesprang? Noe minneverdig? Ellers? Anonymkode: 3e39f...ec1 Lørdag Med fersk kjæreste Mmmm... Veldig deilig! Supplert med frekke bilder og sexting+felles onani utover i uka, får ikke møttes live igjen før til mandag. Fantastisk kjemi, blir kåt bare av å tenke på han.... Anonymkode: f28dd...4d2 1
Tiriltunge Skrevet 3. august 2017 #46 Skrevet 3. august 2017 En drøy måned siden, med elsker. Dessverre siste gang, fordi vi ville forskjellige ting. Og ja, det var deilig, men sånn er livet. Nå gjelder det bare å finne seg en ny å kose med...
Gjest Ingenting2 Skrevet 3. august 2017 #47 Skrevet 3. august 2017 3 timer siden, Akhenaton skrev: Har dumpet mitt siste ligg/date. Hun er ærlig talt en liten drittkjerring i senga. Hun er ikke spesielt interessert i sex, men i tillegg til at hun som regel ikke vil i det hele tatt, så avslutter hun også hele greia etter forspillet. Jeg slikket henne til hun kom, men da var hun some regel fornøyd og ville legge seg på siden og la meg sitte der med jernet klart for meg sjøl. Helt absurd. Og da jeg liksom spurte litt sånn "hva faen er det du tror, egentlig" så kunne hun ikke skjønne at jeg ikke var fornøyd, for jeg hadde jo fått slikke henne og kost meg med det. Hun er bare interessert i pikken min når den er slapp og jeg er i halvsøvne, for da klyper hun den hardt uten forvarsel og synes det er helt vanvittig moro. Hun er 34 og mor til en tenåringsgutt, men virker så barnslig i senga at jeg følte meg halvveis pedo av å ligge der med henne. Det er bare et par uker siden vi endte til sengs første gang, men jeg har ingen interesse av å bruke tid på en sånn dame. Ba henne pelle seg ut. Hvor lenge holdt du på med dette spetakkelet?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #48 Skrevet 3. august 2017 For tre dager siden på familieferie. Med kjæresten min. Veldig minneverdig. Vi hadde egentlig tatt på oss badetøy og var klar for å dra ut til de andre som vi hørte løp rundt huset og var mer enn klare for stranden. Jeg setter meg oppå han og gir en nuss. Han trekker meg nærmere og vi kliner. Ender med at vi trekker bikinitrusa til sides og har musestille, intens sex samtidig som vi holder hardt rundt hverandre, kysser, ser hverandre inni øynene og kommer samtidig. Det var rimelig konge. Ellers? Tja. Kvelden i forveien hadde vi herlig sex i bassenget med utsikt over havet og stjernene, når hele slekta lå og sov i huset. Jeg vil ha feriesex hver dag. Anonymkode: 519b2...312 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #49 Skrevet 3. august 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Forrige uke Venn av meg Nah Kunne gjerne klart meg uten liksom, blitt veldig kleint mellom meg og han i dag. Ikke var det særlig godt heller Anonymkode: aa14d...5d3 Hva er det som avgjør om det er godt eller ikke?:) Anonymkode: 2733b...0bd
pessimistisk Skrevet 3. august 2017 #50 Skrevet 3. august 2017 ca. 3 mnd siden Ons Helt ok, han kom men ikke jeg
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #51 Skrevet 7. august 2017 Natt til lørdag. Var ute med noen venner som ville spleise meg med deres single kompis. Han slikket helt ok, men var ganske dårlig utstyrt nedentil og kom etter to minutter 🙈 Har dårlig samvittighet for at han vil treffes igjen, men det frister ikke så mye... Anonymkode: 41ec6...bd1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #52 Skrevet 8. august 2017 På 03.08.2017 den 19.11, AnonymBruker skrev: Hva er det som avgjør om det er godt eller ikke?:) Anonymkode: 2733b...0bd Ja det er vel som vanlig om pikken er stor eller liten det . Sånn har det bare blitt . Anonymkode: eba75...d98
SardintrollReturns Skrevet 8. august 2017 #53 Skrevet 8. august 2017 I går kveld, sammen med samboeren. Det var naturligvis kjempedeilig, men det var ikke noe som stakk seg ut noe spesielt sammenlikned med andre ganger jeg har hatt sex.
MaxxMekker Skrevet 12. august 2017 #54 Skrevet 12. august 2017 Nå, for 10 minutter siden 😀 I kveld fikk jeg være noens "venninne Stine". Det var i alle fall det hun sa da hun ringte noen fra taxien. "Jeg sover hos Stine i natt, ses i morgen"...
Gjest Alterego666 Skrevet 13. august 2017 #55 Skrevet 13. august 2017 I går morges. Fast partner/kjæreste. En milepæl. Vi gjorde ganske spontant noe vi sammen lenge har fantasert om. Ellers har jeg det bra, takk for at du spør.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #56 Skrevet 13. august 2017 En kjappis fredag ettermiddag med en FF, møttes etter jobb og dro hjem til meg. Vill og intens sex i ca 30 minutter, en kjapp dusj, og så ut for å møte venner på Øyafestivalen. Digg start på helgen. Anonymkode: a9dba...22b
smilo Skrevet 13. august 2017 #57 Skrevet 13. august 2017 Lenge siden? I dag tidlig Fast partner/ ONS/ Sidesprang? Må vel kunne kalles fast partner nå. Noe minneverdig? Ikke akkurat dette ligget, men hele helga har vært minneverdig Ellers? Vår første helhelg sammen, og vi var på tur. Mange herlige timer sammen, og noen gode knull <3 <3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #58 Skrevet 13. august 2017 På 8/2/2017 den 14.06, AnonymBruker skrev: 5 dager siden. ons absolutt noe jeg helst vil glemme!! Jeg ble med en fyr jeg kjenner hjem fra byen,og vi hadde sex,det var helt forferdelig og jeg vil bare glemme det! Han ble slapp hele tiden men skulle på død å liv drive å jukke på meg og når han først fikk den opp var den så liten at den datt ut hele tiden. Jeg kjente at det her ska aldri gjenta seg..å det var ingen seksuell kjemi i det hele tatt!! han liker meg veldig godt å kunne tenkt seg et forhold med meg,men nooo way!! Anonymkode: cea84...eaf Ikke bland for mye alkohol med sex. Da blir man skuffet Anonymkode: d45b2...265
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #59 Skrevet 13. august 2017 I går med mannen min, ja vil si det er et fast forhold etter 11 år. Anonymkode: 12abe...097
CMHuser Skrevet 13. august 2017 #60 Skrevet 13. august 2017 Lenge siden? Ett år, sånn cirka Fast partner/ ONS/ Sidesprang? Er vel en slags ons, selvom vi hadde hatt oss en gang for noen år siden. Noe minneverdig? NEI. Ellers? Jeg lærte av den der, ikke ta det første og beste som kommer din vei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå