AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #21 Skrevet 2. august 2017 For en hyggelig og koselig tråd! Anonymkode: d9260...591
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #22 Skrevet 2. august 2017 6 Mnd siden ca, fast partner, ikke minneverdig. Vi er sammen enda Anonymkode: 179be...9ef
MaxxMekker Skrevet 2. august 2017 #23 Skrevet 2. august 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Lenge siden? Fast partner/ ONS/ Sidesprang? Noe minneverdig? Ellers? Anonymkode: 3e39f...ec1 Natt til lørdag. ONS. Det mest minneverdige var vel at hun ikke tok et hint og ble så lenge utover lørdagen at jeg fullstendig mistet lysta på å dresse meg opp for ny bytur... Da jeg tok en øl etter dusjen sent lørdag ettermiddag (i den hensikt å starte et vorspiel for meg selv) trodde hun at jeg ville by henne på en.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #24 Skrevet 2. august 2017 Hadde sex for første gang igår kveld, med en barndomsvenninne som flyttet hjem og jeg ble sammen med for en stund siden. Jeg var redd jeg hadde ødelagt kvelden da jeg kom veldig fort men hun bare dro meg opp i sittende stilling holdt ansiktet mitt i hendene sine og sa at hun elsket meg, og at om hun brydde seg om å skulle få orgasmer hver gang hun hadde sex ville hun vært sammen med massør staven sin. ikveld handlet det om meg og henne. Jeg klarte heldigvis å la være å gråte skikkelig men jeg klarte ikke å holde tårene tilbake helt. Jeg trodde aldri jeg skulle oppleve slik lykke, og det at hun viste om hvor mye jeg hadde slitt med ting gjennom årene gjorde at jeg slappet fortere av, og da jeg vet at hun sliter med vaginal orgasme var massør staven hennes et fantastisk redskap å bruke når vi forsatte. Behøvde knapt å bevege oss, vi for det mest holdt rundt hverandre mens den gjorde jobben for oss og begynte bare å jokke når vi fikk orgasmer. Jeg har aldri vært så lykkelig og tok fram ringen vi brukte som barn da vi leke giftet oss. Da begynte hun å gråte og sa hun bryr seg ikke om det er plastikk eller ekte og at hun var lei sei for at hun ikke så meg før, men lovet å aldri slippe takket fra nå av. Jeg dro med det samme butikkene åpnet idag, kjøpte en ordentlig ring og var tilbake før hun hadde voknet. Jeg lagde favoritt frokosten hennes la ringen der jeg viste at hun kom til å finne den sist og tok brettet inn på soverommet. Hun begynte å le å spurte hva i allverden jeg hadde holdt på med og sa til henne at igår handlet det veldig mye om meg og ville gjøre gjengjeld så jeg ba henne sitte i ro og nyte. Så etter hun hadde brettet stående foran seg i senga krøp jeg med hode først under dynna og gikk til arbeid. Etter 30 minutter hørte jeg at hun begynte å røre maten jeg bare forsatte til jeg fikk høre skriket jeg ventet på og 15 minutter senere kastet hun brettet og dyna til side med ringen i hånda og spurte om jeg var seriøs. Jeg sa til henne at hun kan godt vente med å svare jeg bare ville vise hvor mye hun betydde for meg. Hun svarte ja på en mildt sagt interessant måte så skal nå gifte oss til jul. Anonymkode: aabdd...d54 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #25 Skrevet 2. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde sex for første gang igår kveld, med en barndomsvenninne som flyttet hjem og jeg ble sammen med for en stund siden. Jeg var redd jeg hadde ødelagt kvelden da jeg kom veldig fort men hun bare dro meg opp i sittende stilling holdt ansiktet mitt i hendene sine og sa at hun elsket meg, og at om hun brydde seg om å skulle få orgasmer hver gang hun hadde sex ville hun vært sammen med massør staven sin. ikveld handlet det om meg og henne. Jeg klarte heldigvis å la være å gråte skikkelig men jeg klarte ikke å holde tårene tilbake helt. Jeg trodde aldri jeg skulle oppleve slik lykke, og det at hun viste om hvor mye jeg hadde slitt med ting gjennom årene gjorde at jeg slappet fortere av, og da jeg vet at hun sliter med vaginal orgasme var massør staven hennes et fantastisk redskap å bruke når vi forsatte. Behøvde knapt å bevege oss, vi for det mest holdt rundt hverandre mens den gjorde jobben for oss og begynte bare å jokke når vi fikk orgasmer. Jeg har aldri vært så lykkelig og tok fram ringen vi brukte som barn da vi leke giftet oss. Da begynte hun å gråte og sa hun bryr seg ikke om det er plastikk eller ekte og at hun var lei sei for at hun ikke så meg før, men lovet å aldri slippe takket fra nå av. Jeg dro med det samme butikkene åpnet idag, kjøpte en ordentlig ring og var tilbake før hun hadde voknet. Jeg lagde favoritt frokosten hennes la ringen der jeg viste at hun kom til å finne den sist og tok brettet inn på soverommet. Hun begynte å le å spurte hva i allverden jeg hadde holdt på med og sa til henne at igår handlet det veldig mye om meg og ville gjøre gjengjeld så jeg ba henne sitte i ro og nyte. Så etter hun hadde brettet stående foran seg i senga krøp jeg med hode først under dynna og gikk til arbeid. Etter 30 minutter hørte jeg at hun begynte å røre maten jeg bare forsatte til jeg fikk høre skriket jeg ventet på og 15 minutter senere kastet hun brettet og dyna til side med ringen i hånda og spurte om jeg var seriøs. Jeg sa til henne at hun kan godt vente med å svare jeg bare ville vise hvor mye hun betydde for meg. Hun svarte ja på en mildt sagt interessant måte så skal nå gifte oss til jul. Anonymkode: aabdd...d54 Håper du er god til å skrive touch. Lang tekst (og mye tid) brukt på vissvass 😁 Anonymkode: 3e39f...ec1 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 2. august 2017 #26 Skrevet 2. august 2017 8 timer siden, Cyrus skrev: 4 måneder siden Kortvarig moro Ikke særlig minneverdig siden jeg måtte dobbeltsjekke hva hun het Om man skal beskrive opplevelsen utifra hennes fysikk, engasjement, og kroppslukt så kan man si det var som å knulle en nyslakta sel. 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: fb612...1f3 1 time siden, MaxxMekker skrev: Natt til lørdag. ONS. Det mest minneverdige var vel at hun ikke tok et hint og ble så lenge utover lørdagen at jeg fullstendig mistet lysta på å dresse meg opp for ny bytur... Da jeg tok en øl etter dusjen sent lørdag ettermiddag (i den hensikt å starte et vorspiel for meg selv) trodde hun at jeg ville by henne på en. Sjarmerende.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #27 Skrevet 2. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Lenge siden? Fast partner/ ONS/ Sidesprang? Noe minneverdig? Ellers? Anonymkode: 3e39f...ec1 13 juni samboer absolutt minneverdig! Jeg ble nemmelig gravid nå venter vi en liten en som virkelig ville bli til tross p piller 😍 Ellers? Jo kunne jo tenkt meg sex igjen 😉 Men samboer er redd for å skade lille eller meg. Håper jeg klarer å overtale han til sex igjen snart Anonymkode: f6bdf...1a9 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #28 Skrevet 2. august 2017 3 dager siden. samboer beste sexen på en stund. Begge hadde overskudd og jeg var lur nok til å si hvordan jeg ville ha det😉 Ellers er jeg gravid, tidlig enda. Sambo er litt skeptisk til sex nå, men etter flere taler om kvinners anatomi er han med😃👍🏼 Anonymkode: f3365...f8a
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #29 Skrevet 2. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Lenge siden? Fast partner/ ONS/ Sidesprang? Noe minneverdig? Ellers? Anonymkode: 3e39f...ec1 1 mnd. Vet ikke hva vi er, casual date, sees av og til Ja, det var kos Anonymkode: f61b8...73a
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #30 Skrevet 2. august 2017 Fire dager siden. Gift. En kjapp en på badet mens ungene lekte i bassenget med besteforeldre. Skulle gjerne hatt bedre tid, for jeg blir så kåt i varmen, men i Frankrike med slekta tett innpå får man ta det man får. Digg var det! Anonymkode: 172f0...df7 2
MaxxMekker Skrevet 2. august 2017 #31 Skrevet 2. august 2017 9 minutter siden, canacas skrev: Sjarmerende. Nei, ganske irriterende...
Gjest Ingenting2 Skrevet 2. august 2017 #32 Skrevet 2. august 2017 5 minutter siden, MaxxMekker skrev: Nei, ganske irriterende... Om det er så ille å tilbringe tid med en du har harva over, hvorfor tar du de med hjem? Bli med dem hjem og stikk før du sovner. Syns egentlig det du skrev var ganske kjipt.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #33 Skrevet 2. august 2017 7 minutter siden, MaxxMekker skrev: Nei, ganske irriterende... stakkars jente/dame/whatever Anonymkode: e21f6...75f 2
MaxxMekker Skrevet 2. august 2017 #34 Skrevet 2. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: stakkars jente/dame/whatever Anonymkode: e21f6...75f Tror hun hadde det ganske ok.
MaxxMekker Skrevet 2. august 2017 #35 Skrevet 2. august 2017 2 minutter siden, canacas skrev: Bli med dem hjem og stikk før du sovner. Selvfølgelig helt klart å foretrekke, men jeg er ikke alltid like gjennomtenkt i alt jeg foretar meg 😂
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #36 Skrevet 2. august 2017 6 minutter siden, MaxxMekker skrev: Tror hun hadde det ganske ok. Ja jøss, du er jo helt supermann i senga og gjør alle damer en tjeneste #ironi Anonymkode: e21f6...75f 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #37 Skrevet 2. august 2017 Idag med elskeren min❤️ Nydelig sex! Anonymkode: 657a1...c5d
MaxxMekker Skrevet 2. august 2017 #38 Skrevet 2. august 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jøss, du er jo helt supermann i senga og gjør alle damer en tjeneste #ironi Anonymkode: e21f6...75f Ok.
Persephone Skrevet 2. august 2017 #39 Skrevet 2. august 2017 To eller tre uker sia med samboeren. Ikke veldig minneverdig annet enn at kan kom kjapt i forhold til vanlig. 1
Gjest Made4u Skrevet 3. august 2017 #40 Skrevet 3. august 2017 (endret) --- Endret 19. august 2017 av Eye Of The Tiger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå