AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #1 Skrevet 2. august 2017 Lenge siden? Fast partner/ ONS/ Sidesprang? Noe minneverdig? Ellers? Anonymkode: 3e39f...ec1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #2 Skrevet 2. august 2017 To dager siden Fast partner Ja absolutt Ellers har jeg det helt utmerket Anonymkode: aec72...a78
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #3 Skrevet 2. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lenge siden? Fast partner/ ONS/ Sidesprang? Noe minneverdig? Ellers? Anonymkode: 3e39f...ec1 I går. Fast. Ja. Ellers? Anonymkode: 21d78...0a6
Gjest JanHelge Skrevet 2. august 2017 #4 Skrevet 2. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lenge siden? Fast partner/ ONS/ Sidesprang? Noe minneverdig? Ellers? Anonymkode: 3e39f...ec1 Noen uker siden (3 uker) Er blitt gode venner vi Minneverdig, kortsiktig ja men langsiktig nei Tror ikke det skal gjentas, jeg kan leve foruten å hoppe mer i høyet med henne
Gjest impressa Skrevet 2. august 2017 #5 Skrevet 2. august 2017 I dag, min ferske kjæreste, deilig men ingenting ekstraordinært til oss å være. Ellers: Hva skal du med denne informasjonen?
Silfen Skrevet 2. august 2017 #6 Skrevet 2. august 2017 14 minutter siden, JanHelge skrev: Noen uker siden (3 uker) Er blitt gode venner vi Minneverdig, kortsiktig ja men langsiktig nei Tror ikke det skal gjentas, jeg kan leve foruten å hoppe mer i høyet med henne Skrev ikke du i går kveld at du ventet på noen for et ligg for deretter kjøre den til Gardermoen i morges?
Gjest JanHelge Skrevet 2. august 2017 #7 Skrevet 2. august 2017 Akkurat nå, Silfen skrev: Skrev ikke du i går kveld at du ventet på noen for et ligg for deretter kjøre den til Gardermoen i morges? Nope, da må du lese den tråden igjen. Ligger definitivt ikke med min beste kamerat og ikke med kona hans heller. Ventet på dem, de kjørte fra Vest hvor de bor og også jeg kommer fra, skulle parkere her hos meg og jeg kjørte dem til og fra Gardermoen. Ikke ligget med noen på noen uker jeg nå, og blir nok en stund til neste gang også ser det ut som nå. Selv om jeg treffer min venninne jevnlig, det føles bare ikke riktig for min del og jeg tok praten med henne om følelser for ei annen enn henne.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #8 Skrevet 2. august 2017 10 år siden Fast partner ja Ellers? Ja, det er lenge sien, men så er jeg heller ikke interessert i hverken løse flings, ONS eller ff, eller hva det nå heter nå til dags. Ser heller etter nytt forhold den dagen jeg ønsker det. Anonymkode: b6dc3...630
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #9 Skrevet 2. august 2017 11 måneder siden. Var min eksskjæreste. Er rett og slett ikke interessert i uforpliktet sex. Anonymkode: a865c...9fe 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #10 Skrevet 2. august 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lenge siden? Fast partner/ ONS/ Sidesprang? Noe minneverdig? Ellers? Anonymkode: 3e39f...ec1 Ja. Jula 2015 Den gang fast Egentlig ikke, derfor siste... liker ikke ribbet høns. Lever forøverig lykkelig i onaniens verden. Anonymkode: 11d2a...571 2
Gjest Cyrus Skrevet 2. august 2017 #12 Skrevet 2. august 2017 4 måneder siden Kortvarig moro Ikke særlig minneverdig siden jeg måtte dobbeltsjekke hva hun het Om man skal beskrive opplevelsen utifra hennes fysikk, engasjement, og kroppslukt så kan man si det var som å knulle en nyslakta sel.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #13 Skrevet 2. august 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lenge siden? Fast partner/ ONS/ Sidesprang? Noe minneverdig? Ellers? Anonymkode: 3e39f...ec1 5 dager siden. ons absolutt noe jeg helst vil glemme!! Jeg ble med en fyr jeg kjenner hjem fra byen,og vi hadde sex,det var helt forferdelig og jeg vil bare glemme det! Han ble slapp hele tiden men skulle på død å liv drive å jukke på meg og når han først fikk den opp var den så liten at den datt ut hele tiden. Jeg kjente at det her ska aldri gjenta seg..å det var ingen seksuell kjemi i det hele tatt!! han liker meg veldig godt å kunne tenkt seg et forhold med meg,men nooo way!! Anonymkode: cea84...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #14 Skrevet 2. august 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lenge siden? Fast partner/ ONS/ Sidesprang? Noe minneverdig? Ellers? Anonymkode: 3e39f...ec1 6 dager siden Pulevenn Ble pulevenn etter ons nettopp pga at det var minneverdig, og seksuell kjemi. Møttes i 9 mnd. Anonymkode: 38d4f...b32
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #15 Skrevet 2. august 2017 I dag Fast partner (samboer) Like fantastisk som alltid Ellers er jeg kjempefornøyd med at jeg har mange år med god sex både å se tilbake på og frem på fordi jeg er i et fast og bra forhold. Sex er tusen ganger bedre i forhold. Anonymkode: 5b385...b29 2
Gjest Sonic Skrevet 2. august 2017 #16 Skrevet 2. august 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lenge siden? Fast partner/ ONS/ Sidesprang? Noe minneverdig? Ellers? Anonymkode: 3e39f...ec1 2 mnd Bekjent Ikke minneverdig
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #17 Skrevet 2. august 2017 39 minutter siden, Cyrus skrev: Om man skal beskrive opplevelsen utifra hennes fysikk, engasjement, og kroppslukt så kan man si det var som å knulle en nyslakta sel. Anonymkode: fb612...1f3 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #18 Skrevet 2. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lenge siden? Fast partner/ ONS/ Sidesprang? Noe minneverdig? Ellers? Anonymkode: 3e39f...ec1 3dager. Fast/sidesprang. Ja! Hvergang. Helt perfekt. Anonymkode: ed86d...4fe
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #19 Skrevet 2. august 2017 Jeg sover alltid i sengen Anonymkode: c890c...4ff
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #20 Skrevet 2. august 2017 I helgen Fast/Sidesprang Ja Fantastisk ! Som alltid med min herlige kk/elskerinne Det smarteste jeg har gjort på lenge, skaffe meg kk på 50+. Hun blir snart "opgradert" fra kk-exclusive til særboer. Vi har sponset Norwegian lenge nå, med å reise ut for å "herje på". Har en erotisk tiltrekning og seksuell kjemi av en annen verden. Anonymkode: b8eb2...87e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå