AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #1 Skrevet 2. august 2017 Jeg vet ikke hva jeg reagerer på, er ikke så mye med katter, men mye med hunder, jeg reagerer ikke på hunder, men når det har vært katt hos meg så har jeg blitt tett. Kan man ha allergi mot katter og ikke hunder? Begge har jo pels...Anonymkode: 9eefc...2bd
ekkoet Skrevet 2. august 2017 #2 Skrevet 2. august 2017 (endret) Ja, jeg har dette, hår er ikke alltid bare hår. Svigers har katt, hver gang jeg kommer til dem tar jeg en allergitabelett, ellers tetter nesen seg etter en liten halvtime. (for ordensskyld så har jeg vært hos lege og fått påvist allergi mot katt, støvmiddd og bjørkepollen) Endret 2. august 2017 av ekkoet
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #3 Skrevet 2. august 2017 Det er ikke selve pelsen man reagerer på. Det er blant annet flass. Anonymkode: 502ea...3ca
Ruccula Skrevet 2. august 2017 #4 Skrevet 2. august 2017 Katter har mye mer "aggressive" allergener enn hunder. Jeg tåler ikke katter, men har selv 2 hunder.
AnonymBruker 42 Skrevet 2. august 2017 #5 Skrevet 2. august 2017 Ja, du kan utmerket godt være allergisk mot det ene og ikke det andre. Man kan også få en allergisk reaksjon av en hund, i mens annen går helt fint. Og som noen alt har nevnt, så er det ikke pelsen i seg selv som trigger immunforsvaret. Hårene er bare "budbringer"
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #6 Skrevet 2. august 2017 En av mine bestevenninner er allergisk mot katt, men ikke hund. Hun har selv hund. Det virker som det er flere som er allergiske mot katter enn hunder. Anonymkode: 0e320...e86
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #7 Skrevet 2. august 2017 Mannen min er allergisk mot katt, men reagerer ikke på hund Anonymkode: 86f54...28b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #8 Skrevet 3. august 2017 Det er ganske vanlig. Katter har andre allergener enn hunder, og det er flere som reagerer på katt enn på hund. Anonymkode: 666db...c25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå