Gå til innhold

forhold til bifil mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

kunne dere jenter hatt et forhold til en bifil mann?

Anonymkode: c796a...5a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, om jeg hadde vært sikker på at han var forelsket i meg. Det er jo på en måte et kompliment. Av alle velger han meg. 

Anonymkode: 6ad5c...f2d

Skrevet

Er det noe "verre" å være sammen med en som er bifil enn hetrofil, homofi osv?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på mannen om han er trofast og om det er kjærlighet med i bildet. 

Anonymkode: 8d215...c54

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på mannen om han er trofast og om det er kjærlighet med i bildet. 

Eh? Hvorfor gjelder det bare bifile?

Anonymkode: 9901c...415

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Carrot skrev:

Er det noe "verre" å være sammen med en som er bifil enn hetrofil, homofi osv?

Kvinner trenger en maskulin mann. En mann som har tatt imot fra en annen mann er ikke lenger maskulin, for de fleste kvinner, men en femi liten kladd. De færreste kvinner klarer å se på bifile menn som maskuline.

Anonymkode: ca56b...001

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kvinner trenger en maskulin mann. En mann som har tatt imot fra en annen mann er ikke lenger maskulin, for de fleste kvinner, men en femi liten kladd. De færreste kvinner klarer å se på bifile menn som maskuline.

Hahaha, dette må være noe av det minst fornuftige jeg har lest på lenge :laugh: takk for dagens latter! 

• Liker 3
Skrevet

Nei. Ikke fordi han er verre enn andre men jeg hadde rett og slett mistet tenninga på fyren. Er vel politisk ukorrekt å si slik men sånn er det. Vi har alle våre preferanser og godt er det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, Carrot skrev:

Hahaha, dette må være noe av det minst fornuftige jeg har lest på lenge :laugh: takk for dagens latter! 

Vær så god:

31 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Nei. Ikke fordi han er verre enn andre men jeg hadde rett og slett mistet tenninga på fyren. Er vel politisk ukorrekt å si slik men sånn er det. Vi har alle våre preferanser og godt er det.

Skrevet
52 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Så du tenner på hva nøyaktig? Siden du mister tenningen mener jeg? 

Er han mindre mann selv om han er bifil? Endrer det hvem han er på noen måte, hvordan han er, hva han står for, sjarmen osv? Eller sitter det i hodet ditt at det er deg det går på mer enn han? 

• Liker 1
Skrevet

1 minutt siden, Carrot skrev:

Så du tenner på hva nøyaktig? Siden du mister tenningen mener jeg? 

Er han mindre mann selv om han er bifil? Endrer det hvem han er på noen måte, hvordan han er, hva han står for, sjarmen osv? Eller sitter det i hodet ditt at det er deg det går på mer enn han? 

Hvis jeg ville hatt en mann så ville jeg hatt en som likte kvinner. Enkelt og greit, trenger da ikke å forklare mer inngående hva jeg tenner på. En mann som og likte å ha sex med andre menn hadde rett og slett ikke vært noe for meg. Som sagt, vi har alle våre preferanser og en av mine er en mann som vil ha sex med kvinner, ikke menn.

Skrevet
Akkurat nå, FrøkenMånestråle skrev:

Hvis jeg ville hatt en mann så ville jeg hatt en som likte kvinner. Enkelt og greit, trenger da ikke å forklare mer inngående hva jeg tenner på. En mann som og likte å ha sex med andre menn hadde rett og slett ikke vært noe for meg. Som sagt, vi har alle våre preferanser og en av mine er en mann som vil ha sex med kvinner, ikke menn.

Men da er det altså dine preferanser og ikke mannen som er saken :) det er helt greit, du trenger ikke gå mer i detalj enn det.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Carrot skrev:

Men da er det altså dine preferanser og ikke mannen som er saken :) det er helt greit, du trenger ikke gå mer i detalj enn det.

Var jo og det jeg sa i det første innlegget, at vi alle har våre preferanser.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke gjort noe 😊 

Anonymkode: c498e...5cb

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes det er ganske maskulint å ha analsex. En pikk i rumpa er ikke bare bare! Det skal man være tøff og macho for å klare! 

Anonymkode: c5b4b...38e

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh? Hvorfor gjelder det bare bifile?

Anonymkode: 9901c...415

Det gjelder for alle. Hvis jeg faller for en mann og også han elsker meg så betyr det ikke noe for meg om han har hatt manne sex. Det som betyr noe er at han er monogam og trofast i forholdet.  Noe som er viktig med tanke på barn og familieliv.

Skrevet

Svarene som kommer til å tikke inn her kommer i alle hovedsak til å være "nei" slik som i alle andre tråder og undersøkelser om emnet. 

Kvinner er mindre tolerante enn menn og det er fakta. 

Ifølge en undersøkelse har 99% av menn ingenting imot å ha ei bifil kjæreste mens 90% av kvinner har noe imot å ha en bifil mannlig kjæreste.

At kvinner kalles det empatiske , omsorgsfulle og tolerante kjønnet er med andre ord veldig misvisende da menn faktisk er mindre diskriminerende i praksis :)

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, WubWub skrev:

Svarene som kommer til å tikke inn her kommer i alle hovedsak til å være "nei" slik som i alle andre tråder og undersøkelser om emnet. 

Kvinner er mindre tolerante enn menn og det er fakta. 

Ifølge en undersøkelse har 99% av menn ingenting imot å ha ei bifil kjæreste mens 90% av kvinner har noe imot å ha en bifil mannlig kjæreste.

At kvinner kalles det empatiske , omsorgsfulle og tolerante kjønnet er med andre ord veldig misvisende da menn faktisk er mindre diskriminerende i praksis :)

Hvilken undersøkelse er det du viser til ?   Det er så lett å ha mange meninger som ikke samsvarer med virkeligheten, når man sitter bak tastaturet. Treffer kvinner på menn de liker i det virkelige liv så blir nok både legning og fortid fort glemt...  Personlighet, seksuell kjemi og gjensidig tiltrekning seirer over all annen fornuft.  Det er vel heller menn som henger seg opp i fortiden til dama (om hun har noen ) enn omvendt ?  De fleste kvinner bryr seg vel lite eller ingenting om mannens fortid om de virkelig er forelsket og glad i mannen og vil satse på ham. Mens menn derimot er mye mer skeptiske til damer om de skulle ha en fortid...noe jeg godt kan forstå, siden de fleste mennesker foretrekker partnere som ikke har en alt for promiskuøs og løs fortid.

Skrevet

For å være helt ærlig ville jeg ikke klart å måtte "passe på" både menn og kvinner.

Det er fordi jeg kan være ganske sjalu, ikke fordi en mann er mer/mindre mandig eller har andre seksuelle preferanser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...