AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #1 Skrevet 2. august 2017 Hei! Er denne for lite pyntet til en som skal være forlover? https://www.midnatt.no/products/audrey-50s-cream-floral-swing-dress Er ingen kleskode i bryllupet. Anonymkode: dbd9e...4e1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #2 Skrevet 2. august 2017 Jeg synes ikke den passer som forloverkjole i det hele tatt med mindre det er pin-up stil på bryllupet. Anonymkode: 34735...4b5 8
mimmis25 Skrevet 2. august 2017 #3 Skrevet 2. august 2017 Personlig synes jeg det var en litt spesiell kjole til forlover å være, men du kjenner jo brudeparet og vet hvilken stil de liker kanskje? 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #4 Skrevet 2. august 2017 Skjønner ikke helt de svarene ovenfor her. Jeg likte kjolen veldig godt - er vel ikke noe galt med 50tallsinspirerte klær? Morsomt og klassisk! om den passer eller ikke kommer jo egentlig an på bryllupet. Om brudeparet hadde sett for seg noe som var litt formelt (selv om de ikke har kleskode), kan det hende at kjolen blir for "alminnelig sommerkjole". Men om de har sett for seg et sommerbryllup de ikke ønsker skal være superstivt og formelt vil jeg absolutt tro kjolen blir perfekt! Det beste er egentlg å spørre bruden hva hun mener det er virkelig kke morsomt å dukke opp å føle seg under- eller over-dressed så hadde definitivt hørt fra bruden hadde sett for seg Post gjerne i trådeb hva bruden evt mente Anonymkode: 8a2ac...346 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #5 Skrevet 2. august 2017 I de bryllupet jeg har vært i, så hadde ikke denne kjolen passet seg. Men jeg har vært i klassiske bryllup da, hvor det er hvite roser, stramt inntrykk og mannfolka går i dress. Ser for meg at kjolen du linker til passer i bryllup som ikke er så dyre eller med folk som er litt spesielle. Anonymkode: 6a0d2...236 3
Minlillelykke Skrevet 2. august 2017 #6 Skrevet 2. august 2017 Jeg synes kjolen var fin, men ikke som forlover kjole. Personlig synes jeg det var for mye mønster og den trekker nok endel oppmerksomhet, både på bilder og i kirken. Ville nok valgt noe roligere
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #7 Skrevet 2. august 2017 Det der er en hverdagskjole. Anonymkode: ee648...929
Byjenta! Skrevet 3. august 2017 #8 Skrevet 3. august 2017 Fin kjole, men enig med de over. Passer seg ikke som en forlover kjole 1
Tuttenatributten Skrevet 3. august 2017 #9 Skrevet 3. august 2017 Jeg mener den er kjempefin! Et morsomt og fargerikt innslag - en fin ramme rundt en hvit brudekjole. Ble i godt humør av å se på den:) 1
Pikeliten Skrevet 3. august 2017 #10 Skrevet 3. august 2017 Ville hørt med bruden, synes den kan passe fint inn i uformelle bryllup. Mer formelle bryllup ville jeg ikke brukt den i.
Carrot Skrevet 3. august 2017 #11 Skrevet 3. august 2017 Jeg tenkte også "Pin-up" og fikk ikke "forlover" vibes.. Men kjolen er fin.
FruGlad Skrevet 3. august 2017 #12 Skrevet 3. august 2017 Helt OK kjole, men passer ikke om du er forlover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå