AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #1 Skrevet 2. august 2017 Jeg tenker på mye rart når jeg går med hunden og dagens var hvordan klarer hunder å markere? Altså å bare tisse litt for så å gå videre? For meg hadde det vært tortur å måtte stoppe å tisse før jeg var ferdig. Anonymkode: 63417...432
ekkoet Skrevet 2. august 2017 #2 Skrevet 2. august 2017 Tenker det er slik de er bygget, nettopp for å gjøre dette. Vi samler opp over tid og lar alt komme på en gang, da har vi gjerne bygget opp et trykk som skal ut. Hundene derimot tenker jeg har en langt bedre tren stoppemuskel, samtidig som de sikkert i større grad presser tisset ut, mens vi vi bare lar det renne til det stopper. Jeg vet ikke dette, bare det jeg tenker. Tror dessuten vi også hadde greid å stoppe lettere dersom det var slik vi alltid pleide å gjøre det. Hundene lurer sikkert på hvordan vi greier å kose oss med maten, prate og holde på med andre ting mens vi spiser, gjerne spise flere retter. Der er det nok annerledes for dem, med en gang de har begynt å spise stopper de ikke før de er ferdige. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå