LilleMy Skrevet 2. august 2002 #1 Skrevet 2. august 2002 Jeg skal gifte meg lørdag om en liten uke, og har det rimelig hektisk i disse dager. Vi skal feire bryllups-weekend med 100 gjester, og det er veldig mye som skal organiseres og planlegges!!! Men, nå om ikke så lenge skal jeg ta meg en pause... Jeg skal på kafe og drikke kaffe med jentene, og litt senere i dag er det time hos frisøren... Det skal bli SÅ deilig å komme seg litt unna alt som skal ordnes, sjekkes og gjøres! Og med tre barn og hund rundt bena, gjør det ikke så mye å komme seg ut alene til en forandring! Jeg oppfordrer alle andre stressede, nesten gifte til å gjøre det samme! LilleMy
Villemo Skrevet 2. august 2002 #2 Skrevet 2. august 2002 AMEN sier jeg bare....godt du har skjønt det du også ALLE trenger en pause oppi alt! Jeg har selv to unger og en rottweiler oppi beina mine konstant....så gosh det er deilig med en kafetur med venninner az! Lykke til videre,og må dere ha en fantastisk dag,og nyt hvert eneste sekund av dagen!
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2002 #3 Skrevet 2. august 2002 Helt enig. Det er utrolig viktig å ikke bare fokusere på bryllupet i dagene før. Var ute på byen med mine venninner ei uke før og bare slappet av. Var ute å spiste en god middag. Anbefaler at man legger alt som har med bryllup vekk for en dag- kommer ikke til å angre på det
NinaS.G Skrevet 2. august 2002 #4 Skrevet 2. august 2002 Enig!!! I morgen er den store dagen, men nå skal jeg ha helt fri og bare kooose meg resten av kvelden med gode venner :D
Augustbrud02 Skrevet 2. august 2002 #5 Skrevet 2. august 2002 Jeg er utrolig glad for at vi har unnagjort veldig mange av småtingene allerede nå uke før vi gifter oss. På den måten er det kun de tingene som vi ikke kan ordne før siste uken, som gjenstår. Det er jammen meg deilig. I tillegg har vi vært kjempeflinke til å kose oss sammen under hele forlovelsestidne og vi har virkelig pleiet kjærligheten. Tror det også er veldig viktig, ikke bare være ute sammen med venninner!
diddi Skrevet 2. august 2002 #6 Skrevet 2. august 2002 Jeg skal ha meg en liten pause jeg også. Drar til Danmark med forlover og en venninne av henne. Gleder meg til å sove litt lenger om morgenen, og til fri fra mann og barn!!
scorpion73 Skrevet 4. august 2002 #7 Skrevet 4. august 2002 Vi tok en pause noen dager før vi og, en kveld det var kjempe stressa hjemme, så la vi ungene, og gikk en laaaaaang tur sammen, hånd i hånd og bare koste oss. Snakket nok litt om bryllup men mest om alt vi har opplevd sammen, og hvor glad vi er i hverandre. Tror vi gikk tre fire timer eller noe jeg, langt var det, men kjempe deilig å komme seg ut og vekk litt.
Charly Skrevet 5. august 2002 #8 Skrevet 5. august 2002 Ja husk å kos dere oppe i alle forberedelsene. Mamma husket det for meg. Vi hadde tatt ferie fra jobben, men det var jo nok som skulle ordnes. Torsdagen før ba mamma meg møte henne i Ski og der hadde hun bestilt avslappende og energigivende aromaterapi til meg. 1 og 1/2 time. Utrolig digg. For som vi begge viste fredagen var en uendelig lang dag og vi skulle jo være opplagte til lørdag som var den store dagen. Dette var rett og slett prisverdig avslapping for kropp og hjerne. Tanker til mamma for den...
Gjest Jamila Skrevet 8. august 2002 #9 Skrevet 8. august 2002 Hei alle sammen! Nå er jeg tilbake fra min lille pause også, har vært i syden sammen med 3 venninner og hatt det helt supert!! Har ikke tenkt på noen ting bare vært på stranda og lest masse bøker. Og det anbefales! Er full av krefter nå, og bare to uker og en dag igjen til vielsen! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå