Gå til innhold

Er det lov å drømme om en kvinne i 40-årene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er kanskje litt rart. Jeg fyller snart 21 år, men jeg føler meg utrolig tiltrukket av kvinner i rundt 40 års alderen. Er det egentlig så ille?

Eg kjenner at aldersforskjellen er nok til å gjøre meg litt betatt, det er kanskje en spenning i det? Vet ikke om noen her har erfaring med sånt`? 

Og hva tenker dere kvinner i 40-årene om det? Hadde det vært innenfor på noen måte å innlede romanse med en ung mann?  
Føler egentlig ikkje at du ville akseptert det, ei heller har eg aldri hatt noe nærhet til en kvinne i den alderen. 

Eg drømmer ihvertfall om nærhet til en eldre kvinne, gjerne uforpliktende, for det er vanskelig å skulle tro at et slik forhold kunne vart lenge. Men kanskje også kvinner føler på en spenning rundt slike ting? Det er mye jeg lurer på. 

Håper folk aksepterer mine litt uvanlige preferanser. Noen liker unge viner, andre liker velllagret vin fra eikefat. Det er altså ikkje eldgammel whiskey vi snakker om, men en kvinne i sin kanskje beste alder <3 

Anonymkode: 0cef2...2a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke lov. Dette er nedfelt i straffeloven. 

Anonymkode: eb73d...981

AnonymBruker
Skrevet

Så ungt snakker vi ikke her heldigvis, vi har heldigvis en straffelovgivning som ivaretar akkurat den biten. :)

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så ungt snakker vi ikke her heldigvis, vi har heldigvis en straffelovgivning som ivaretar akkurat den biten. :)

Du spør om det er lov å drømme om. Jeg sier nei. Dumme spørsmål får dumme svar. 

AnonymBruker
Skrevet

kinky

Anonymkode: f6177...434

Gjest impressa
Skrevet

Du er 21 og drømmer om et uforpliktende forhold til en dame i 40-årene...og lurer på om folk vil akseptere det? Unnskyld meg, men er ikke det topp 5 vanlige fantasier blant unge menn?

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel alltid lov å drømme. Og det finnes sikkert noen kvinner i 40 årene som liker å ha eventyr med gutter som kunne vært barna deres, selv om jeg tviler på at det er mange. Selv er jeg som dame på 40 ikke det minste tiltrukket av menn i 20-åra, men smaken er forskjellig.

Anonymkode: 8712c...d18

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det lov. Drøm i vei. Ha sex også om det faller seg naturlig. Hun drømmer sikkert om deg også ;) 

Det er helt lov å ha sex med en voksen kvinne :) 

Anonymkode: 9dfa4...509

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er kanskje litt rart. Jeg fyller snart 21 år, men jeg føler meg utrolig tiltrukket av kvinner i rundt 40 års alderen. Er det egentlig så ille?

Eg kjenner at aldersforskjellen er nok til å gjøre meg litt betatt, det er kanskje en spenning i det? Vet ikke om noen her har erfaring med sånt`? 

Og hva tenker dere kvinner i 40-årene om det? Hadde det vært innenfor på noen måte å innlede romanse med en ung mann?  
Føler egentlig ikkje at du ville akseptert det, ei heller har eg aldri hatt noe nærhet til en kvinne i den alderen. 

Eg drømmer ihvertfall om nærhet til en eldre kvinne, gjerne uforpliktende, for det er vanskelig å skulle tro at et slik forhold kunne vart lenge. Men kanskje også kvinner føler på en spenning rundt slike ting? Det er mye jeg lurer på. 

Håper folk aksepterer mine litt uvanlige preferanser. Noen liker unge viner, andre liker velllagret vin fra eikefat. Det er altså ikkje eldgammel whiskey vi snakker om, men en kvinne i sin kanskje beste alder <3 

Hva jeg tenker? 

Ex.prinsesse Alexandra i Danmark gjorde det, Demi Moore gjorde det og nå også Vendela Kirsebom.

Selv ser jeg null attraktivitet i det. Ønsker liksom ikke nok et "barn". 

Det eneste interessante for min del er godt voksne, erfarne menn, med hver sin solide økonomi og særbo (hver vår bolig). Er ikke så mange ordentlige menn igjen. 

Anonymkode: bf97c...f13

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva jeg tenker? 

Ex.prinsesse Alexandra i Danmark gjorde det, Demi Moore gjorde det og nå også Vendela Kirsebom.

Det eneste interessante for min del er godt voksne, erfarne menn, med hver sin solide økonomi og særbo (hver vår bolig). Er ikke så mange ordentlige menn igjen. 

Men det er for et forhold. 

For noe uforpliktende så er dette helt innafor. Jeg kunne godt være den dama TS snakker om. 

Men for et forhold er det uaktuelt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er for et forhold. 

For noe uforpliktende så er dette helt innafor. Jeg kunne godt være den dama TS snakker om. 

Men for et forhold er det uaktuelt. 

Nemlig !         Endelig noen som har skjønt det.   Kjør på !   Det er bare herlig      :nori:

Hilsen   Ex-Toyboy

Anonymkode: 3547d...9d0

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull ...!! 

Anonymkode: 16243...d56

Skrevet

En periode hadde jeg en ting med ei kengurutispe. En dag så hoppet selvfølgelig exen hennes forbi. Jeg prøvde å distrahere han ved å spørre om han kunne veksle en ti-seddel. Mens han lette i magepungen sin etter vesklepenger slo jeg han i bakohodet med en pariserloff og tispa og jeg hoppet avgårde.

Men det ble liksom ikke noe mer. Hun mente jeg hadde for lite spenstige lår. Hun  kunne hoppe tre meter. Jeg syntes det var idiotisk å gå inn i fine  skobutikker på grunn av labbene hennes.

Det hele dabbet av. Men en fin opplevelse var det og det er bare å hoppe på neste.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror rent av Freud har et eget kapittel om det der...

Anonymkode: 18f98...304

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva jeg tenker? 

Øh! Vendela har funnet seg en fyr som snart runder 40. Det kan ikke sammenlignes uansett hvor gammel Vendela er selv.

Anonymkode: 32393...b70

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo helt vanlig. Jeg er 38 selv og syns det er helt krise dårlig utvalg på egen alder, så jeg åpna opp nedover. Og hallo, meldingene bare renner inn jo! 😜 Nå blir det jo som du sier ikke noe langvarig av det, men hvis valget står mellom å date en umoden og uinteressant 40-åring eller en kul fyr på 20 som ikke har rukket å bli bitter enda, så velger jeg det siste. Lykke til! 😄

Anonymkode: 618af...765

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull ...!! 

Anonymkode: 16243...d56

:ler:

Anonymkode: 44737...e01

• Liker 1
Skrevet
På ‎02‎.‎08‎.‎2017 den 7.27, AnonymBruker skrev:

da har du en helt egen da eller?

- sånn ellers, som kvinne i "40 årene" er jeg ikke "eldre kvinne" selv ikkeo m du er halvparten så gammel som meg.. jeg er en kvinne som er eldre enn deg - noe helt annet..

Og nei, jeg kunne overhode ikke tenkt meg en partner i noen setting som var yngre enn ungene mine...

AnonymBruker
Skrevet

Var tidligere lukket for relasjoner med yngre menn, men nå når jeg har blitt eldre og klokere, vet jeg at kvalitet ikke har så mye med alder å gjøre som jeg tidligere trodde. Ikke at jeg tror du er en kvalitets-person i mine øyne da, da du høres mest ut som en kåt unggutt, de går det tusen av på lasset, og det interesserer ikke meg. 

Anonymkode: 31abf...093

AnonymBruker
Skrevet

Uforpliktende dating? Umh. Noe skurrer her gitt.

Anonymkode: 268e6...f06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...