Gå til innhold

Intimbarbering

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle sier man må barbere med hårene, og ikke mot - men da får jeg jo ikke fjernet alt håret? Stryket jeg hånden over, vil jeg ikke kjenne noen hår, og det gjør jeg om jeg barberer med hårene. Hvorfor er det så ille å barbere mot hårene? Det er jo eneste måten jeg får fjernet alt på.. :sukk:

Anonymkode: f96ab...2e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i helvete barberer du i det hele tatt?

Anonymkode: 4036c...bd6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i helvete barberer du i det hele tatt?

Fordi jeg liker å være glattbarbert, men er ikke glad i smerte og har heller ikke råd til å vokse underlivet profesjonelt. Er da mitt personlige valg og påvirker verken deg eller andre, så er det virkelig nødvendig å ha den holdningen? ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke meningen at man skal rake seg så glatt egentlig, for det fører til nupper og hudirritasjoner, derfor rådes det om å barbere med hårene enn mot. Men jeg har selv barbert mest mot hårene og ofte på tørr hud for da blir jeg glattest, men etter jeg ble 25 har jeg sluttet å lide for "skjønnheten"=moten, og barberer meg ikke glatt lenger kun stusser hårene. Er dritt lei inngrodde hår og superkorte stubber som irriteres av undertøyet. 

Anonymkode: 8c689...51f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke meningen at man skal rake seg så glatt egentlig, for det fører til nupper og hudirritasjoner, derfor rådes det om å barbere med hårene enn mot. Men jeg har selv barbert mest mot hårene og ofte på tørr hud for da blir jeg glattest, men etter jeg ble 25 har jeg sluttet å lide for "skjønnheten"=moten, og barberer meg ikke glatt lenger kun stusser hårene. Er dritt lei inngrodde hår og superkorte stubber som irriteres av undertøyet. 

Anonymkode: 8c689...51f

Underlivet mitt er det kun jeg som ser, så er ikke for andres del jeg gjør det. Kan bare ikke fordra å ha hår, ikke engang små stubber. Synes det er utrolig ubehagelig. Barberer bare 1 gang i uken fordi jeg vil la det puste litt, men selv dette er vanskelig fordi det får tid til å gro en god del på 7 dager... ts

AnonymBruker
Skrevet

Fint du steller deg. Kjønnshår er ekkelt på kvinner og menm. Fysj!

Hvis det er lenge siden du har barbert deg. Vil du få nupper hvis du barberer mot hårene. Men min erfaring er at huden venner srg til det. Slik at det ikke blir nupper hvis du barberer deg ofte. 

Så hvis det fungerer fint slik du gjør set nå. Så er set bare å fortsette.

Anonymkode: 6036f...e61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er lenge siden du har barbert deg. Vil du få nupper hvis du barberer mot hårene. Men min erfaring er at huden venner srg til det. Slik at det ikke blir nupper hvis du barberer deg ofte. 

Synes ikke det er ekkelt, bare ubehagelig på meg selv. På menn foretrekker jeg faktisk kjønnshår. :P

Men jeg har opplevd det motsatte - at når jeg barberer meg nedentil flere ganger i uka blir jeg mer sår og får mer nupper enn når jeg bare barberer én gang i uka? Har dog aldri barbert meg flere ganger i uka over lengre tid, kanskje det er det som skal til? 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle sier man må barbere med hårene, og ikke mot - men da får jeg jo ikke fjernet alt håret? Stryket jeg hånden over, vil jeg ikke kjenne noen hår, og det gjør jeg om jeg barberer med hårene. Hvorfor er det så ille å barbere mot hårene? Det er jo eneste måten jeg får fjernet alt på.. :sukk:

Først med, deretter mot. Så for sikkerhets skyld litt på kryss og tvers. Nupper er forbigående, etterhvert som huden herdes er det bare å kjøre på uten problemer.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På menn foretrekker jeg faktisk kjønnshår. :P

Vilt og naturlig, eller under en viss kontroll?

Anonymkode: c83f5...117

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kjønnshår er jo der kun for å irritere, det har jo for all del ingen funksjon. Å lavpannet går det egentlig an å bli? Ribba høne er dødskvalmt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kjønnshår er jo der kun for å irritere, det har jo for all del ingen funksjon. Å lavpannet går det egentlig an å bli? Ribba høne er dødskvalmt.

La nå folk få ha det de selv synes er best... 

Og jeg foretrekker hår, spesielt på menn.

Anonymkode: 5e551...299

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går også med "ribbet høne". Fordi kjlnnshår er ekkelt, det klør, og det lukter. Ja det gjør nemlig det. For ikke å snakke om hvor mye bedre det blir i sengen uten hår stikkende ut overalt. Og det er bare meg og mannen min som ser den, så hva din mening er bryr meg midt i skyggenes dal. 

Anonymkode: d115d...33a

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går også med "ribbet høne". Fordi kjlnnshår er ekkelt, det klør, og det lukter. Ja det gjør nemlig det. For ikke å snakke om hvor mye bedre det blir i sengen uten hår stikkende ut overalt. Og det er bare meg og mannen min som ser den, så hva din mening er bryr meg midt i skyggenes dal. 

Anonymkode: d115d...33a

Ser det🤔 Urenslig å kvalmt er set i alle fall. Grunnet at det lukter er fordi du ikke vasker deg skikkelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ingenting er bedre enn enn glattbarbert nydusja fitte 👅👅👅

Anonymkode: f6e35...e6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...