Gå til innhold

"Du er hva du tror du er"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I følge enkelte her har utseendet ingenting å si. Mens i andre tråder igjen, skriver folk at utseendet har mer å si enn hva vi liker å innrømme. Ja og nei. Utseende har ikke ALT å si, mange har blitt attraktive pga økonomien og statusen sin..da for det meste menn. For kvinner er det faktisk litt motsatt. det er nok sant at menn vektlegger utseendet mer enn hva kvinner gjør. 

Nå kommer poenget her. Jeg kommer til å få sykt masse kjeft av folk som mener de er veldig lite overfladiske og moralske, men jeg tror alle har noe umoralsk i seg som de ikke liker å innrømme. Her er mitt. Jeg synes jeg er jævlig pen. Jeg tenker at jeg kan få hvilken som helst mann i det jeg går inn i et rom, kommer på en fest eller noe. Men jeg går jo ikke rundt og prøver meg på folk heller altså. Jeg har aldri tatt fra noen typen og jeg har aldri tatt imot noen som kjærester...fordi jeg ikke fallt for de. Alt fra playere til de man kaller "snille menn". 

Jeg lurer på hvorfor jeg ikke har prydet forsiden til FHM. Og tenker at hvis jeg ikke vant den konkurransen så er det fordi en kjent blogger får alle stemmene osv. Jeg synes nemlig ikke de fleste av disse bloggerne er så utrolig fine? Men er jo masse fine der ute og. Men jeg lurer egneøitg uansett på hvorfor enkelte blir top modeller, havner på forsidene osv når det finnes så mange som bedre ut? 

Er det fordi jeg ikke er så attraktiv som jeg tror selv? Jeg tenker at hvis jeg tror selv jeg er så pen, så må vel andre synes det og? Eller blir de kjente for utseende nettopp fordi de er veeldig mye mer attraktive enn gjennomsnittet? I såfal så sliter jeg med å se det spennende i dem..

hilsen ei som er forberedt på pepper her, 

Anonymkode: e7540...cf7

Videoannonse
Annonse
Gjest JanHelge
Skrevet

Hvor pen eller mindre pen du er kommer helt an på øynene som betrakter deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...