AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #21 Del Skrevet 2. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det er mye dyrere i utlandet. Jeg har klart å spe 8 år med støtte på 10 år. Anonymkode: ece71...84f Tror et boliglån kan gis, men ikke mye hvis du ikke har en konto med egenkapital. Uansett må du ha en viss egenkapital.. Banken vil lure på hvorfor og hvordan du har klart å surre deg til et så høyt studeilån. Anonymkode: e492f...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #22 Del Skrevet 2. august 2017 7 timer siden, straamann skrev: Hvordan har du klart å få 1 mill i studielån? Jeg har 450 000, og det er etter 6 1/2 års studier. Jeg har selv 700 000 i studielån. Har mastergrad, men gikk også ett år på folkehøgskole (bortkastet). Hadde ett år i utlandet som virkelig drar opp studielånet. I tillegg var jeg hjemmeboende, så var mange år hvor jeg ikke fikk omgjort deler til stipend. Har ca. 300 000 av studielånet på konto da. Anonymkode: efaa5...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå