Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har diverse utdanning (en bachelor + 3 år med andre studier) og skal bygge på bacheloren med master. Jeg trenger imidlertid tips til fag jeg kan ta utover disse. Jeg vil at fagene skal være relevante som den type jobb jeg ønsker. Jeg ønsker å kunne ha lederansvar eller personalansvar i forskjellige bedrifter (gjerne bedriften som driver med medisinsk behandling, rehabilitering, psykiatri eller helse på andre måter).

Hvilke fag vil være gode å ha med seg? Tenker utover den åpenbare erfaringen osv.... Tenker kun rent utdanningsmessig hva som vil lønne seg positivt å ha på CV-en. Noen som jobber med personalledelse, eller lignende som har erfaringer? Hvilken utdanning har du? :)

På forhånd takk! 

Anonymkode: 846c0...e48

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sykepleier med 10 års erfaring "på gulvet". Har også tatt noen fag som organisasjonspsykologi, personalledelse, personalpsykologi osv som enkeltemner og et årsstudium i økonomi og ledelse :) Har fått tilbakemelding på at psykologiemnene mine jeg tok som enkeltemner var et stort pluss når jeg søkte (og fikk) avdelingslederjobb i fjor.

Anonymkode: 1e66b...e8f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok en master i Endringsledelse ved UiS. Egentlig utdannet sosionom, og jobber i en avdelingslederstilling med personal og budsjettansvar.

Anonymkode: 102f9...a8c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt en master i ledelse ved BI. 

Anonymkode: bb00c...b1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...