Caca Skrevet 1. august 2017 #1 Del Skrevet 1. august 2017 Jeg skal begynne på lærerutdanning 1-7 nå i august (nettbasert). Lurer på om det er noen der ute som kunne tenke seg og dele erfaringer med å studere lærerutdanning på nett. Eller kanskje skal du begynne i høst selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2 Del Skrevet 4. august 2017 Har gått 2 år selv, nettstudium er bra om man liker å studere alene! Det kan kombineres med jobb, men anbefaler deg å ikke jobbe så mye det første året! Den første tiden av studiet er viktig for å få sette seg inn i systemet, når man går nettstudium er det en god del ting man må sette seg inn å, og ikke minst lage en egen studiestruktur. Tips: 1. Lag en facebook gruppe med dine medstudenter. 2. Bestill alle bøker fra skole biblioteket, slik sparer du penger. Bøker er dyrt. 3. Du burde ha lett tilgang til skriver!! Skriver ut helt vanvittig mye, når du har alt på pc, blir det fort rotete. 4. Ha en god pc som kan håndtere adobe Connect.. (dere blir garantert å ha obligatoriske nettmøter som kalles kollokvier). Anonymkode: 4f91b...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caca Skrevet 6. august 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 6. august 2017 Tusen takk for så mange og nyttige råd. Det er satt stor pris på. Skal du i gang med 3. året nå? Hvordan er alderen på studentene på nettstudiet ditt? Jeg er i slutten av 20-årene og håper da selvsagt på at jeg ikke er eneste som er en litt eldre student. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå