Gå til innhold

Jenter på 30 gått ut av dato???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Syns jeg har fått mere selvtillit etter at jeg fylte 40. Jeg var alltid den som ikke turte stå for mine meninger,og syntes jeg så lite pen ut. Men nå ser jeg på meg selv med helt andre øyne. Føler meg pen og attraktiv. Bare tull det "Sexy" Cat skrev. Hvor ble det av henne forresten? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

20 åringer er vakker , men på en helt annen måte enn 30 og 40 åringer.... det er skjønt å se en 30 åring som ser godt ut for alderen.... det viser at hun har tatt vare på seg selv og skjønnheten!

20 åringer , ihvertfall når jeg var det, har lett for å tro at når man er så ung, så kan man bare røyke og feste, sole seg og spise så usunt man vil...... fordi det vises ikke på lenge ennå... feilen mange gjør er å fortsette dette livet når man har fylt 30 år.... da vil man se forfallet ganske raskt..... og menn liker kvinner som tar vare på seg selv! og det ser man først i slutten av 30 åra vil jeg si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi egentlig er enige Aline. For det jeg mente var at for førsteintrykket kan det hjelpe med et pent ytre, men at det skal så mye mer til. Og min oppmerksomhet (les: dem jeg skuler på :wink: ) er gutta som er litt "røffe"/"markerte". De velpolerte og glansbilde aktige pene guttene, vel OK å se men jeg tiltrekkes dem ikke.

ja, vi er nok ganske enige ja. Missforsto litt første innlegget ditt bare. :wink:

jeg og oppdager mer gutta/mannfolka som er litt røffe/markerte/"slitt" (i positiv forstand), de med litt mer interessant utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

"Utseendemessig er kvinner ofte verst fra tidlig tyveårene til slutten av tyveårene, fordi de prøver for mye. De bruker feil sminke, går med feil klær, tar for mye solarium. De tror livet dreier seg om å være deilige; sexye.De er penest mellom 16 og 19, og når de passerer 30 igjen."

Fritt gjengitt kommentar fra diskusjon rundt temaet med en "ansiktsjeger" for et reklamebyrå :wink: tolk som dere vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
Jeg er 30' date=' inspirert av en tidligere tråd her må jeg bare legge inn en ny tråd. En jente på 23 skrev at jenter på 30 er hovne og overlegne, fordi de på hennes alder ser mye bedre ut en f eks hun. Jeg har venner i mange aldre og føler meg ikke overlegen :) En annen ting er at jeg faktisk føler meg langt mer attraktiv enn mange unge jenter, fordi jeg er pen, selvsikker, sexy................. kan gi en mann langt bedre sex enn mange i begynnelsen av tjue årene kan! Jeg føler meg faktisk som en blomst i full utspring, på sitt beste! Uansett, er jeg helt på vidda her, eller er det slik at menn synes jenter i den alderen er drømmen?[/quote']

Jeg er 22 og ser absolutt ikke på damer over 30 som utgått. Når jeg var rundt 18 så var 30åringer eld-gamle, men nå vet jeg bedre.

Nå virker det nesten litt kult å bli 30. Og før var det jo skrekken...

Jeg ser mange på 30år som jeg aldri kunne tenke meg var 30. De ser ut som 25åringer mange av dem...

Så nei...kke utgått :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...Første dama jeg hadde sex med var 41 og mor til 3 barn. Hun var rålekker (er det den dag i dag også)

Må vel si at jeg aldri har hatt en så heftig "hyrdestund" etter det...Kunne godt tenke meg en dame mellom 30 - 40 jeg, og jeg er bare 24!

Men det finnes helt klart attraktive damer/jenter i alle aldre. Noen stikker seg ut som mere attraktive enn andre og der må jeg vel inrømme og si at jeg heller mot "eldre" :ler: he he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, jeg trives bra med å være 30 på den måten. Jeg tiltrekkes av både jenter i 20 - og 30 - årene, og merker det er gjensidig. Ingen har noen spesielle fordeler som ikke er ganske så rent individuelle. God sex, attrativt utseende og en tiltalende personlighet finner jeg like gjerne noen år over som under min egen alder. Har da truffet 35-åringer men langt finere kropp enn mange på 22, og 25- åringer som kan lære de fleste voksne kvinner mangt og mye om sex :) (Men ok da, det første er vanligere enn det siste ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sexy Cat kommer til og slite noe inni helv*** når hun nærmer seg 30. La oss håpe hun er singel og barneløs for i følge hennes egen teori er alt håp ute :ler:

Litt mer alvorlig- Jeg er 29- snart 30 :hakeslepp: , men jeg tror da ikke at når jeg fyller 30, overnatten skjer det noe dramtatisk så jeg er mindre attraktiv en nå :roll: .

Det er fakta at selvsikkerhet er sexy og mange er mere selvsikkere når de er 30 en når de er 20.

Tror sambo er glad for de triksen jeg har lært de siste årene :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg er på mange måter mye mer fornøyd med meg selv som 30 åring enn som 20 åring...... i 20 årene hadde jeg huden full av kviser, det er borte nå! :P

har kanskje fått tørrere hud da, men det er bare positivt for min del! har til og med fått et barn også, og kroppen er akkurat den samme! har flatere mage nå enn da jeg var yngre... er mer bevisst på å trene etter fødselen... magen var slapp da! eller det føltes ikke ut som om jeg hadde magemuskler i det hele tatt, og begynte med spesielle rygg og magemuskler , og ser mere trenet ut nå.....

har kanskje fått noen sprengte blodkar på føttene, men de skal bort til høsten! skal ta scleroterapi da, og da forsvinner de som dugg for solen!

har også noen arr etter kviser jeg hadde i 20 årene, men skal også fjerne de med fruktsyrebehandling... har som mål å bli vakrere nå enn da jeg var 20 år.... forfengelig.....? jaaaaaaaa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig hvor mye negativt jenter kan slenge til hverandre. Det trenger jo ikke være det ene eller det andre som tenner menn.

Selv har jeg opp i gjennom livet tent på damer som både er yngre og eldre enn meg.

Klart at en ung spenstig kropp på 20 år er pent å se på, men det kan virkelig en dame på langt over 30 også være. Det viktigste her er vel at de tar vare på seg selv og er faste i fisken.

Det andre poenget er at menn (tor det eller ei) ser etter så mye mere enn utseende. For eksempel sjarm og utstråling, humør og selvtillit. Dette mener jeg at man oftere finner blandt de damene som er litt mere voksne (fra 25 og oppover).

Når 20 åringen sier at de opplever at alle menn sikler etter dem tror jeg at dette skyldes at godt voksne menn ofte har behov for å få bevist at de fortsatt er attraktive. Og det får man best bevist dersom man sjekker opp en ungjente på byen. Dette betyr ikke at det er denne jenta han velger for ett forhold.

Nei damer i alle aldere vær fornøyd med dere selv og utstrål varme og sjarm, da faller menn for dere uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinne 27

Når jeg leser innleggene her inne - ja, da blir jeg flau på kvinner/jenters vegne.. makan til hovering og overfladisk prat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh, mulig jeg er sær. Men det er i grunn sjelden at jeg tenker "oi, håper hun er under 30" når jeg finner noe pent å hvile øynene på......

Derimot må jeg vel innrømme at øynene mine ofte faller på selvsikkre damer (gjerne karrieredamer eller litt røffe), og da er det jo forsåvidt sjelden noen grunn til å anta at de er vesentlig under 30 heller :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg spurte min bror på 24 hva han synes om damer over 30. Han svarte at det selvfølgelig er individuelt, men at det ikke er noe som helst som tilsier at damer blir mindre sexy etter at de runder 30. Heller tvert imot, sa han :) "Drømmedamene" hans, Jennifer Garner og Selma Hayek, er jo også begge over 30...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Sexy Cat kommer til og slite noe inni helv*** når hun nærmer seg 30. La oss håpe hun er singel og barneløs for i følge hennes egen teori er alt håp ute :ler:

Litt mer alvorlig- Jeg er 29- snart 30 :hakeslepp: , men jeg tror da ikke at når jeg fyller 30, overnatten skjer det noe dramtatisk så jeg er mindre attraktiv en nå :roll: .

Det er fakta at selvsikkerhet er sexy og mange er mere selvsikkere når de er 30 en når de er 20.

Tror sambo er glad for de triksen jeg har lært de siste årene :Hehe:

Så patetisk å ønske noen å bli barnløs :roll:

Nei du var riktignok ikke i 60årene, som jeg trodde. Men siden du snart er 30 så skulle man tro du kunne oppføre deg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Sexy*Cat*
Jeg spurte min bror på 24 hva han synes om damer over 30. Han svarte at det selvfølgelig er individuelt' date=' men at det ikke er noe som helst som tilsier at damer blir mindre sexy etter at de runder 30. Heller tvert imot, sa han :) "Drømmedamene" hans, Jennifer Garner og Selma Hayek, er jo også begge over 30...[/quote']

altså, jeg TVILER på at flertallet her inne ser ut som salma hayek og diverse :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Altså, en pen sexy dame er pen og sexy uansett om hun er 25 eller 35.

Syns å huske å ha lest at menn foretrekker skjønnhet fremfor ungdommelighet. Vi vil heller ha en pen sexy 35åring enn en middelmådig 25åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså jeg er 26. og det er åpenbart at menn foretrekker oss i tyveårene.

men det er bra at dere over 30 har selvtillit. håper jeg også vil ha like god selvtillit da. det eneste som er synd er at selvtilliten ikke stemmer helt overens med hva menn syns om 30åringer. dessverre.

En liten påminnelse: Husk at det bare er fire år til du også er 30 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei- jeg tror absolutt ikke 30 åringer er gått ut på dato. Jeg er sammen med en 30 åring selv- han er ikke gått ut på dato. Og han er ikke sammen med meg fordi jeg er ung- han føler derimot at jeg er en del år eldre enn jeg er- uten at jeg er noen "kjærring"; jeg kan leke og væe banslig også, som han.

Jeg tror flere kvinner på 30 år føler seg bra, sexy og har god selvtillit enn i 20 årene. Det er fordi man som regel har blitt mer moden, ikke har så mye press på seg som tidligere, og aksepterer seg selv som de er. Masse flotte 30 åringer!! Men husk; man trenger ikke oppføre seg som om man er 50 av den grunn- da mister man 30 års sjarmen helt- mener nå jeg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...