Gå til innhold

Jenter på 30 gått ut av dato???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ja, det går ann. Men jeg som en på 26 vil nok ikke forfalle innen jeg har fyldt 30 nei. Men jeg er kanskje litt spesiell da...

Dessuten tar menn meg for å være rundt 20. Så jeg ser faktisk veldig ung ut selv. Da har jeg heldigvis en del å gå på :sjarmor:

Herregud!!! Her avslører du deg jo skikkelig. Du er jo vikelig dum!!!! Alle andre over 30 er lite attraktive. Men det kommer ikke til å gjelde deg siden du ser så ung ut.

Jeg ler meg ihjel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sexy*Cat*, du har ingenting å bekymre deg for. Fordi med den gallen du sprer rundt det er det nok få som vil ha deg samme søren åssen du ser ut! De fleste menn har faktisk litt mellom øra, og når de finner ut hvordan du er forsvinner de ut av ditt liv.

Høyst sannsynlig er du en 17-18 år gammel gutt med altfor mye fritid.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til trådstarter:

Nei, kvinner går på ingen måte ut på dato ved fylte 30. Svært mange blomstrer virkelig, av trygghet og selvsikkerhet. Og det er sexy det! Jeg tror ikke det er slik at vi må se så unge som mulige ut for å være attraktive. De menn jeg har snakket med ( ok, blir jo ingen seriøs meningsmåling, men allikevel..) brydde seg pent lite om de få alderstegnene kvinner evt måtte ha i 30 årene. De var mere opptatt av at voksne kvinner har former og ikke minst, er tryggere og teknisk flinkere i senga.

Men er det kanskje slik at kvinne er kvinne verst her? Om å gjøre å være (se) så ung ut som mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg er 32 år, og føler at jeg ikke har forfalt mye siden jeg var 22 år... ser faktisk akkurat likens ut, kanskje med en rynke på halsen som et aldringstegn, men bruker antirynkekrem der nå......

Jeg føler meg vakrere også, fordi nå vet jeg hva jeg passer til av klær og sminke..... det var ikke alltid like lett å vite hva man passet til før.... og ei venninne sa det til meg også i sommer, og hun hadde ikke sett meg på mange år: du er penere enn noengang nå sa hun! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32, og har aldri hatt det bedre med meg selv. Jeg er mye mer selvsikker, og mye mer tilfreds med meg selv, og seksualiteten f.eks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

ja, og selv om jeg er 32 så viste jeg her nylig legitimasjon for å slippe inn på 25 års grense, eller noe sånt! har alltid sett yngre ut enn jeg er! heldig der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er 27 og føler meg heller ikke på vei mot utløpsdato. Selvsagt har jeg ikke draget på så mange 19-åringer, men så finner jeg faktisk ikke DEM så attraktive heller. De fleste samtaler jeg har med disse unge fyrene strander pga manglende connection, IKKE utseende...

Enig med de som sier at man blir tryggere på seg selv, hva man kler og hva man liker, og at dette har mye å si for utstråling og hvordan andre oppfatter en. Det fine med å framstå med personlighet er at de mennene en faktisk kunne TENKE seg å bli sjekka opp av legger merke til en, i motsetning til da jeg var en usikker 20-åring; da var det oftere kjipe menn uten sosiale antenner som kom bort og trodde jeg var sånn eller slik. Man kan ha draget på så mange kåte 18- og50-åringer man vil for min del, jeg foretrekker menn jeg har noe til felles med. OG de unge og gamle grisene er der fremdeles, de bare skvetter litt når jeg sier alderen min:)

EN ulempe med å bli eldre er at fler og fler blant de attraktive/aktuelle mennene er opptatt/godt brukt/har barn, da. Men nå har jeg heldigvis fanget meg et rimelig bra eksemplar. Blir ikke yngre han heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker at det er ett eller flere troll her inne. Trodde ikke diskusjonen kunne bli så barnslig her inne.

Eller så er dette bare et glimrende eksempel på "kvinne er kvinne verst".

Som mann i 30-årene må jeg si at jeg både "sikler" på kvinner i 20-årene og 30-årene. De har forskjellige kvaliteter og fordeler, men begge deler kan definitivt være attraktivt.

Jeg vil også påpeke at skjønnhet, både fysisk og psykisk, har lite med alder å gjøre. Jeg har møtt kvinner over 30 som har langt finere kropp enn enkelte kvinner i begynnelsen av 20-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Jeg vil også påpeke at skjønnhet, både fysisk og psykisk, har lite med alder å gjøre. Jeg har møtt kvinner over 30 som har langt finere kropp enn enkelte kvinner i begynnelsen av 20-årene.

Så klart, og du vil sikkert finne en og annen 40-åring med en killerkropp, men det er ikke det vanlige. Kroppen forfaller med årene, og kvinnen generelt er selvfølgelig på sitt vakreste i 20-årene. Rent fysisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffegjesten

*sexy* cat:

altså jeg er 26. og det er åpenbart at menn foretrekker oss i tyveårene.

men det er bra at dere over 30 har selvtillit.

Jeg er over 50 - og ser slett ikke etter en 20-åring. For meg er de mye mer sexy de som er over 40!!!. 20-åringer er slik sett "barn". Selvfølgelig er de ikke barn i vid forstand, men som sexobjekt er de for meg uaktuelle. En kvinne "litt opp i årene", minst over 30 har som oftest mer selvtillit, roligere og mer bevist hva hun gjør og hvordan hun oppfører seg. Bare det er en "killer" for meg og kan gjøre meg tent. At jenter over 30 er utgått på dato er helt feil! De er snarere kommer " inn på dato.

PS. jeg ser ikke etter kvinner i det hele tatt, jeg "har" en sexy en på godt over 40 som jeg er gift med. At jeg ser PÅ kvinner er helt sikkert, men jeg leter ikke etter en ny.DS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fylle 30 år var et Nirvana for meg. Vanskelig å forklare men selvtilliten ble bedre, jeg følte meg mer vakker, og sex livet ble 99% bedre!!!

Jeg tror ikke det er så mye forskjeller på kvinne kroppens spens idag. Det finnes så mange dvaske 20 åringer idag, grunnet at de ikke beveger seg. For å holde kroppen spenstig må en trene om en er 20 eller 30 år.

Og *Sexy*Cat*, uansett hvor vakker og sexy du måtte være. Kan hende du er et blikkfang, men med de holdningene og din tankegang, mulig blikket til gutta flytter seg til nabo dama når du åpner den smukke munnen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil det si at menn kun er ute etter utseendet?

altså, så lenge hun SER ung ut, så lenge det ikke er cellulitter, fylde i brystene, rynkefri hud og alt det dere mener 20-åringer er garantert, så gjøre det nada hva resten av pakka inneholder?

at den generelle 30-åring ikke har spenst, struttepupper og frisk, fresh hud.... har dere sett dere rundt eller?

det er da få som trener og tenker så mye på mosjon, helse, velvære og friskhet som jenter fra 30 og oppover!!!

men det er klart, jeg omgåes jo mest sånne utgåtte kvinner på min alder, som har fått disse ufyselige formene, vi har både hofter og rompe.... fysj.... (men tro meg, de er spenstige selv etter 30, om man er aktiv), så jeg er nok bare blind....

jeg er dog veldig glad for at jeg ikke er yngre en jeg er, syntes det var deilig og befriende og bli 30, og har ingen planer om å forkaste ideen på å finne Mannen i mitt liv med det første. Men han skal heller ikke være av typen som kun faller for 20.-åringer da, han skal like å leve litt, og ha levd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
altså jeg er 26. og det er åpenbart at menn foretrekker oss i tyveårene.

men det er bra at dere over 30 har selvtillit. håper jeg også vil ha like god selvtillit da. det eneste som er synd er at selvtilliten ikke stemmer helt overens med hva menn syns om 30åringer. dessverre.

Du må bare glede deg til du blir 40 år. Har aldri blitt så mye forgudet som jeg er nå! 20 årene var egentlig helt tragiske til sammenligning. Førti fresk og freidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil det si at menn kun er ute etter utseendet?

Vel... er vi ikke alle, dette gjelder vel for kvinner også. Såklart utseende har noe å si for første inntrykket. Men det skal nok litt mer til som utstråling, sjarm og vidd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel... er vi ikke alle, dette gjelder vel for kvinner også. Såklart utseende har noe å si for første inntrykket. Men det skal nok litt mer til som utstråling, sjarm og vidd.

vel, nei, jeg er ikke kun ute etter utseendet.

sier ikke at utseendet ikke har noe å si, men alderdomstegn som rynker og slikt har ikke noe å si for min del.

synes grovheten og smilerynkene til en mann som har levd og opplevd mye er mye mer interessant en slett hud og spretne gutterumper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg bare 24 år og er fornøyd med det, men ikke glem at mange av de som regnes som verdens mest sexy damer er over 30 år.

Feks: Kylie Minogue

Jennifer Lopes

Catherine Zeta Jones

Julia Roberts

Jennifer Aniston

Lenke til kommentar
Del på andre sider

guttevalper nei? eldre menn....

har dere ikke fått med dere det at eldre menn syns tyveåringer er sexy? struttende pupper, ingen celulitter. ung hud... ja ;)

Nettopp - og de unge guttene vil ha voksne kvinner med erfaring.

For et par år siden, da var jeg nesten førtifire, ble jeg sjekket opp av en guttunge jeg trodde var nitten. Han var tjuefire. Og han er ikke den eneste - mine elskere de siste ti år har alle vært noen år yngre enn meg. Fra seks år og videre....

Jeg synes det er fint at de eldre mennene vil ha de unge jentene - for jeg vil ikke ha de eldre mennene - med mindre de ser ut som Richard Gere... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, nei, jeg er ikke kun ute etter utseendet.

sier ikke at utseendet ikke har noe å si, men alderdomstegn som rynker og slikt har ikke noe å si for min del.

synes grovheten og smilerynkene til en mann som har levd og opplevd mye er mye mer interessant en slett hud og spretne gutterumper.

Tror vi egentlig er enige Aline. For det jeg mente var at for førsteintrykket kan det hjelpe med et pent ytre, men at det skal så mye mer til. Og min oppmerksomhet (les: dem jeg skuler på :wink: ) er gutta som er litt "røffe"/"markerte". De velpolerte og glansbilde aktige pene guttene, vel OK å se men jeg tiltrekkes dem ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...