Gå til innhold

Jenter på 30 gått ut av dato???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er 30, inspirert av en tidligere tråd her må jeg bare legge inn en ny tråd. En jente på 23 skrev at jenter på 30 er hovne og overlegne, fordi de på hennes alder ser mye bedre ut en f eks hun. Jeg har venner i mange aldre og føler meg ikke overlegen :) En annen ting er at jeg faktisk føler meg langt mer attraktiv enn mange unge jenter, fordi jeg er pen, selvsikker, sexy................. kan gi en mann langt bedre sex enn mange i begynnelsen av tjue årene kan! Jeg føler meg faktisk som en blomst i full utspring, på sitt beste! Uansett, er jeg helt på vidda her, eller er det slik at menn synes jenter i den alderen er drømmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chrizzy

Jeg er 31, føler meg faktisk mye mer attraktiv nå enn for ti år siden! Vet ikke om det er det, eller at jeg er blitt penere som gjør at jeg har mye mere "draget" nå enn tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
En annen ting er at jeg faktisk føler meg langt mer attraktiv enn mange unge jenter' date=' fordi jeg er pen, selvsikker, sexy................. kan gi en mann langt bedre sex enn mange i begynnelsen av tjue årene kan! Jeg føler meg faktisk som en blomst i full utspring, på sitt beste! Uansett, er jeg helt på vidda her, eller er det slik at menn synes jenter i den alderen er drømmen?[/quote']

En slank sexy dame sier seg enig :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke vi er gått ut på dato nei.

Jeg føler at jeg nyter livet mer nå enn i tjueårene. På en måte som om jeg nyter frukter av erfaring. Og har vel også fått mer respekt for andres erfaringer.

Og mange menn liker kvinner med erfaring. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*

altså jeg er 26. og det er åpenbart at menn foretrekker oss i tyveårene.

men det er bra at dere over 30 har selvtillit. håper jeg også vil ha like god selvtillit da. det eneste som er synd er at selvtilliten ikke stemmer helt overens med hva menn syns om 30åringer. dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
altså jeg er 26. og det er åpenbart at menn foretrekker oss i tyveårene.

men det er bra at dere over 30 har selvtillit. håper jeg også vil ha like god selvtillit da. det eneste som er synd er at selvtilliten ikke stemmer helt overens med hva menn syns om 30åringer. dessverre.

Og akkurat det du sier der er vel en av de tingene som viser hvor umoden du er - og hvor blind du er for realiteten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*

Og akkurat det du sier der er vel en av de tingene som viser hvor umoden du er - og hvor blind du er for realiteten :wink:

Ja det får du jo lov til å tro.

men hvor mange ganger hører man ikke om menn som sikler over oss tyveåringer. det er ikke få ganger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

men hvor mange ganger hører man ikke om menn som sikler over oss tyveåringer. det er ikke få ganger ;)

Det er mulig att du omgir deg med en spesiell type menn. Men uansett så bør vel du føle deg litt utenfor? Du er jo ikke tyve lengre :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*

Det er mulig att du omgir deg med en spesiell type menn. Men uansett så bør vel du føle deg litt utenfor? Du er jo ikke tyve lengre :hoho::hoho:

Nei jeg gjør ikke det. tror heller damer over 30 ser seg blindt på dette problemet (problem for dem altså).

føler meg utenfor? nope...er fortsatt i mine gyldne og sprettne tyveår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvilke "menn" snakker vi om her? Tenker det er guttevalper ;)

Hilsen snart 40 åring som må riste av seg siklende mannfolk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg hadde forresten ikke det problemet da jeg var i 20 årene. Så så utrolig barnslig ut da. Så er du attraktiv nå når du er i 20 årene er det slettes ikke sikkert du er det når du kommer i 30 årene. Det kan hende du har vokst det av deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare en ting og si (og jeg vet virkelig hva jeg snakker om):

For meg var det nesten som NIRVANA å fylle 30. Har aldri opplevd å bli sjekket opp så til de grader som jeg har blitt etter at jeg fylte 30. Den samme leksa går igjen hos alle gutter -de gidder ikke å kaste bort tid på livredde 20-åringer som har null peil. De vil ha "The Real Thing". Voksne kvinner med integritet, selvsikkerhet og erfaring. Jeg tør påstå at 80% av alle gutter i 20-åra (og yngre enn 20 også for den saks skyld) drømmer/fantaserer om ei dame over 30. Typen min er 21 år, og han er KONGE i kameratflokken fordi han har DEN dama (meg... :sjarmor: ).

Men slapp av unge, usikre, livredde og uerfarne jenter i 20-åra: Det er nok en del 50-åringer som sikler etter dere, dessuten har dere all grunn til å glede dere til fremtiden!

Nelle :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Sexy*Cat*

guttevalper nei? eldre menn....

har dere ikke fått med dere det at eldre menn syns tyveåringer er sexy? struttende pupper, ingen celulitter. ung hud... ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*

Jeg hadde forresten ikke det problemet da jeg var i 20 årene. Så så utrolig barnslig ut da. Så er du attraktiv nå når du er i 20 årene er det slettes ikke sikkert du er det når du kommer i 30 årene. Det kan hende du har vokst det av deg :D

Ja, det går ann. Men jeg som en på 26 vil nok ikke forfalle innen jeg har fyldt 30 nei. Men jeg er kanskje litt spesiell da...

Dessuten tar menn meg for å være rundt 20. Så jeg ser faktisk veldig ung ut selv. Da har jeg heldigvis en del å gå på :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Sukk! Er det overhode mulig å diskutere ting uten at noen begynner å si - Jeg er mye bedre enn deg, æda bæda, såh!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Sexy*Cat*
Jeg har bare en ting og si (og jeg vet virkelig hva jeg snakker om):

For meg var det nesten som NIRVANA å fylle 30. Har aldri opplevd å bli sjekket opp så til de grader som jeg har blitt etter at jeg fylte 30. Den samme leksa går igjen hos alle gutter -de gidder ikke å kaste bort tid på livredde 20-åringer som har null peil. De vil ha "The Real Thing". Voksne kvinner med integritet, selvsikkerhet og erfaring. Jeg tør påstå at 80% av alle gutter i 20-åra (og yngre enn 20 også for den saks skyld) drømmer/fantaserer om ei dame over 30. Typen min er 21 år, og han er KONGE i kameratflokken fordi han har DEN dama (meg... :sjarmor: ).

Men slapp av unge, usikre, livredde og uerfarne jenter i 20-åra: Det er nok en del 50-åringer som sikler etter dere, dessuten har dere all grunn til å glede dere til fremtiden!

Nelle :wink:

rart. en venn av meg på 23 roter med en på litt over 30. han sitter å gjør narr av henne fordi hun ønsker et seriøst forhold med han. han derimot er bare ute etter litt eldre mus :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Eg er 29, blir 30 til våren. Og eg anser meg som meir attraktiv no enn for ti år sidan. Eg er meir sjølvsikker, og har rett og slett meir former, sjølv om eg framleis er slank på grensa til tynn. Men eg og blir tatt for å vere 20, og må stadig vise legitimasjon i døra på utestader og på polet.

Møtte att ein av ungdomskjærestane mine i fjor sommar, hadde ikkje sett han på sju år då. Det første han sa var at eg var flottare no enn då. Så nei, eg trur ikkje vi er gått ut på dato. Dessuten; Dei som siklar over ungjentene siklar kanskje ikkje over oss, så vi legg ikkje merke til dei, og ungjentene legg ikkje merke til alle som likar kvinner på sin eigen alder, og dermed er vi alle overbevist om at vi har rett. Ein del menn kunne nok tenke seg å nedlegge ein 20 åring, men ikkje nødvendigvis ta med denne unge dama på middag med kompisar og damene deira... Og heldigvis er smaken som baken... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

rart. en venn av meg på 23 roter med en på litt over 30. han sitter å gjør narr av henne fordi hun ønsker et seriøst forhold med han. han derimot er bare ute etter litt eldre mus :-?

Jaja. Håper det går troll i dine ord, og at du blir fullstendig uattraktiv når du bikker 30. Til pass til deg egentlig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

guttevalper nei? eldre menn....

har dere ikke fått med dere det at eldre menn syns tyveåringer er sexy? struttende pupper, ingen celulitter. ung hud... ja ;)

Hehe, du er ikke sann..... Du mener skikkelig gamlinger du.

Struttende pupper? Hehe thats me ;) ingen cellulitter thats me ;) huden har bare et par smilerynker, og de er jeg faktisk stolt av.

er jo snart 40....20 åringer kan også ha det om de er blide ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...