AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Jeg har aldri brukt spesielt mye sminke, men har lyst til å lære meg noen knep. Er veldig glad i bare minerals sminke. Bruker bare minerals matte (pudderfoundation), og thats it. Men jeg har vurdert litt BB kremen deres også, bare fordi jeg er litt nysgjerrig selv om jeg sjeldent liker flytende dekk kremer. Når det er sagt synes jeg prisen er litt stiv (student) for en flaske med 30 ml for 400 kr. Så et annet alternativ er maybelline bb dream fresh. Noen som har prøvd denne? Jeg har eksem så må være forsiktig, derfor foretrekker jeg mineralfoundation. Jeg har et lite problem med at huden ser flassete ut når jeg har den på. Grunnen til at jeg bruker matte er pga bismuth i den originale. Bruker primer fra smashbox under, men kan det hjelpe med setting spray over? Anonymkode: 5c62c...be1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 Hei! Jeg er også skikkelig amatør, og i litt i startgropa med uforskning av dette enorme men morsomme universet som heter Sminke Min erfaring er at hvis noe flasser, så er jeg for tørr i huden i utgangspunktet. Da hjelper det ikke (for meg) å kladde på mer av primer eller noe som helst, men å vaske av alt, vaske ansiktet helt rent og hive på en fuktighetsgiver (krem eller serum) som passer til min hud. Jeg har prøvd litt div flytende foundation / krem med farge, men synes det bare ser kakete og uekte ut (er jo ikke vant med sminke, så har lav terskel for å synes at ting ser fake ut). Min løsning er en god primer (en av de som har sånn silke-følelse på huden) og deretter mineralpudder. Da synes jeg det sitter godt, men gir en mer naturlig look enn flytende produkter Setting spray er vel bare for at sminken ikke skal gli utover og holde seg, etter hva jeg har skjønt hjelper ikke det noe mot flass eller tørrhet i huden (det er jo uansett masse sminke mellom huden og sprayen). De produktene du nevner har jeg ikke testet, beklager. Så der har jeg ingen tilbakemelding. Men ville bare dele mine andre erfaringer for det Anonymkode: 162c6...88b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå