AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Har sett endel studier på restplass og andre steder i forbindelse med opptaket nå, og lurer på hva enkelte studier fører fram til. Jeg er bare nysgjerrig og dette er ikke en tråd for å kritisere andres studievalg. Årsstudium forstår jeg kan være kjempelurt i f.eks undervisningssammenheng med lærerstudiet eller pedagogikk. Men hva med disse her? Blir de også brukt for lærere som ønsker flere undervisningsfag eller noe annet? bachelor i: historie, matematikk, bibeloversettelse (denne har vært på restetorget siden dag 1, og jeg forstår bare ikke at det kan være veldig nyttig for noe?), religion (ser mange varianter med kultur, samfunn og etikk), teologi (er det det man studerer for å bli prest?), afrikastudier, engelsk, idrett. master i statsvitenskap, studiet ser spennende ut, men hva jobber man med? Anonymkode: 6db77...601
Gladius Veritatis Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 Bibelomsetjing er både nyttig og yrkesretta. Kan reise ut som misjonær og omsetje bibelen til stammespråk gjennom organisasjonar som wycliffe etc.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #3 Skrevet 1. august 2017 Det er mye dritt å studere. Heldigvis er sosialt arbeid oppfylt, slik at vi har desse på et samlet punkt:) Historie og matikk er artige fag, og viss du blir god vil du uansett føle en trang til å lære bort til de som ikke vet. Det er fag med gode og mange muligheter Anonymkode: 1286e...d1d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 Mange (seriøse) journalister har statsvitenskap i bunn. Anonymkode: bb412...e82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå