Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #1 Skrevet 10. januar 2005 igjen har jeg et spm om london. hva heter og hvor ligger parfymerier og sånt? der man får kjøpt dermalogica, stila, bare minerals og sånne ting. søkte på nettet, men ble ikke mye klokere. fant boot og sephora men ingen av de første de "populære" merkene. også leter jeg etter en hårsalong. med alle de gode produktene. men fant også svært lite :-( :-( :-(
Kaori Skrevet 11. januar 2005 #2 Skrevet 11. januar 2005 sephora har mange populære merker, og den ligger vel i oxfords street =) Veldig kul butikk, selv gikk jeg helt gal da jeg var inne der sist =p Dermalogica må du kansje en annen plass enn parfymeriene, er ikke helt sikker, men der jeg var, måtte jeg finne en hudpleiesalong, naturlig nok, for å få tak i dette. Dessuten tror jeg ikke at du trenger å ha så altfor god oversikt før du drar når du har såpass god tid på deg (var det ikke en uke?) Jeg har i alle fall hørt, tror jeg leste det på en tråd her inne, at alt av butikker ligger på oxford og regent street, og at der finner du det meste du leter etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå