AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Jeg har nå jobbet ett år i en større statlig organisasjon. Dette har da vært en midlertidig stilling som går ut om 6 måneder. Jeg har søkt på noen faste stillinger i samme organisasjon som jeg jobber i bare at det er andre avdelinger med andre sjefer. Til tross for jeg i utgangspunktet egentlig ønsker å få meg jobb i en annen by, men tenker at et år til i denne byen går greit. Siden jeg fortsatt ikke har så mye erfaring etter studiene har det vært vanskelig å få jobb i den byen jeg ønsket mest. Hvis jeg får en ny jobb i samme organisasjon blir jeg fortsatt å vurdere å søke meg til den byen jeg ønsker å bo. Tror dere dette blir rart å søke seg ny jobb etter to år på samme arbeidsplass selv om at jeg har hatt ulike sjefer? Hva tenker dere? Håper dette ikke var et rotete og uforståelig innlegg. Anonymkode: fece5...6c0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 Kanskje litt misvisende tittel TS. Anonymkode: fece5...6c0
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #3 Skrevet 2. august 2017 Det er ikke rart at du ønsker fast jobb og de er ikke rart at du flytter etter hvert. Jeg skjønner ikke problemet med sjefene. Anonymkode: b676c...ac7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #4 Skrevet 2. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke rart at du ønsker fast jobb og de er ikke rart at du flytter etter hvert. Jeg skjønner ikke problemet med sjefene. Anonymkode: b676c...ac7 TS her. Det jeg sikter til her er at hva hvis jeg ønsker å flytte innen neste år? Da må jeg bruke referansen fra tidligere sjefen og den nye sjefen på samme arbeidsplass. Jeg synes bare dette blir litt rart. Men igjen folks liv endrer seg hele tiden. Plutselig skjer det noe i mitt liv som får meg til å ønske å flytte et helt annet sted enn det stedet jeg bor på. Anonymkode: fece5...6c0
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #5 Skrevet 2. august 2017 Skjønner ikke hva du spør om egentlig. Jeg har tre avdelingsledere jeg må forholde meg til, har aldri falt meg inn at det kan være negativt på en søknad. Anonymkode: e9219...bdd 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #6 Skrevet 2. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Det jeg sikter til her er at hva hvis jeg ønsker å flytte innen neste år? Da må jeg bruke referansen fra tidligere sjefen og den nye sjefen på samme arbeidsplass. Jeg synes bare dette blir litt rart. Men igjen folks liv endrer seg hele tiden. Plutselig skjer det noe i mitt liv som får meg til å ønske å flytte et helt annet sted enn det stedet jeg bor på. Anonymkode: fece5...6c0 Det er helt normalt å ønske fast stilling og det er helt normalt å bytte jobb (flytte eller ikke). Gjør det som er best for deg. Dette gjelder alltid i arbeidslivet for det er ingen andre som passer på deg. Så lenge du gjør en god jobb vil det ikke være vanskelig med referanser. Anonymkode: b676c...ac7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå